    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 12 Jul 2017 11:13:46 GMT

    Witaj Zenek Kapelinder, 12 lip 2017 w
    news:e4d8ad25-1d4c-4c49-b4c2-0e4a6f202ae6@googlegrou
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Jak by na zawsze paliwo mialo zostac na poziomie 4,75 to nikt
    > krzywdy mial nie bedzie a za 5 lat bedziemy mieli drogi na
    > przyzwoitym poziomie i sporo osob ktore beda mialy prace przy
    > remoncie i budowy drog gminnych czy jak tam oni je nazywaja.

    Naprawdę w to wierzysz? Bo ja nie. Nie chce mi się szukać, ale sprawdź
    sobie jaki procent opłaty paliwowej (a może i akcyzy) był przeznaczany
    rzeczywiście na drogi na przesterzeni ostatnich lat.
    Oni będą ssać ile się da i skąd się da na restaurację PRLu - jeszcze
    pewnie czekają nas wielkie budowy socjalizmu.
    Poza tym, że zobaczysz ludzi przy remontach dróg, to nie zobaczysz ilu
    ludziom sie pogorszyło, albo nawet stracili pracę, jeśli paliwa będą
    sukcesywnie dociążane podatkiem.