  • Data: 2017-07-12 15:34:05
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac
    >dyche za litr.

    Dla ciebie moze moze.

    Dla mnie np ... calodniowy karnet narciarski ~80 zl.
    Ale 250km w dwie strony to 20l paliwa i 200zl.

    I w efekcie nie pojade, zbankrutuja wlasciciele wyciagow, obsluga
    pojdzie na bezrobocie, drobna gastronomia pojdzie na bezrobocie,
    gornicy pojda na bezrobocie - bo pradu taki osrodek troche wymaga.

    A przy drogach nikt ich nie zatrudni, bo pieniedzy na drogi nie
    bedzie, skoro paliwa nie kupie :-P

    J.