  • Data: 2017-07-12 14:09:02
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego ja mam byc w pierwszym szeregu skoro jestem umiarkowanie niezadowolony.
    Znowu silny w pysku i slaby na boisku jestes.

    Możesz być drugi. Dotąd byłeś za podatkiem i broniłeś podwyżek a widzę
    że ci się odmieniło. Mnie tylko zastanawia indoktrynacja takich osób,
    które najczęściej myślą tylko o sobie i nie widzą jak się nimi
    manipuluje. Obojętnie jaki rząd będzie i jak się nazywać będzie partia,
    podwyżkom podatków należy mówić NIE i zmuszać ich do takich uregulowań
    gospodarki, żeby nie wyciagać pieniędzy (haraczu) od społeczeństwa. To
    jest podstawą demokracji.

    --
    LordBluzg(R)