  • 71. Data: 2012-01-30 22:42:58
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A mój wujek spod Sosnowca. Strącił chujem odrzutowca.

    I zrobil kariere ?:)

    sz.

  • 72. Data: 2012-01-30 22:48:16
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    wiadomości news:c1.01.3TcP1g$0qt@mike.oldfield.org.pl...
    > Mowa o sprawnym samochodzie.

    Był sprawny bo pierwsze na co wpadłem to sprawdzić czy ładowanie w porządku.

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 73. Data: 2012-01-30 22:48:38
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Ja jezdze na bardzo krotkich dystansach. Co chwila odpalam, a maksymalne V
    > ladowania mam 13,9.
    >
    > sz.

    Miło nam wszystkim z tego powodu.

  • 74. Data: 2012-01-30 22:49:27
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > I zrobil kariere ?:)
    > sz.

    O Rocco nie słyszałeś? :P

  • 75. Data: 2012-01-30 22:49:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Miło nam wszystkim z tego powodu.

    a mnie nie.

    sz.

  • 76. Data: 2012-01-30 22:50:31
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    www. partacze.pl to twoja strona? Chyba tak skoro ją reklamujesz.

  • 77. Data: 2012-01-30 23:29:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > I daje większą szansę odpalenia w mrozy oraz dojechania do celu w razie
    > awarii.

    Kupuje normalne i nie mam takich problemów, może po prostu warto
    serwisować samochód zanim coś się urwie i odpadnie?

  • 78. Data: 2012-01-30 23:31:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:16:15 +0100, Mlody napisał(a):
    > Drugi padł w 60 czy 64Ah w Fabii 1.9 SDI po półtora roku, odkręciłem korki i
    > mimo że bezobsługowy to tam sucho jak cholera, gwarancja odrzucona.
    > Trzeci mój prywatny, jakiś miesiąc temu skończyła się gwarancja, tylko
    > zaczęły się mrozy już padł, wody po doświadczeniu z Fabią dolewałem
    > regularnie - swoją drogą żeby w dzisiejszych czasach co jakiś czas grzebać
    > przy aku? Porażka.

    Hm, ale wydaje sie ze to nie od akumulatora zalezy, tylko od samochodu.
    Albo ma prawidlowe ladowanie, albo nie.

    J.

  • 79. Data: 2012-01-30 23:36:45
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    > Hm, ale wydaje sie ze to nie od akumulatora zalezy, tylko od samochodu.
    > Albo ma prawidlowe ladowanie, albo nie.
    > J.

    To dlaczego w różnych samochodach, w rożnym wieku, o różnym sropniu zużycia,
    różnej charakterystryce eksploatacji te same aku wykazują ten sam objaw i
    generalnie zdychają?

  • 80. Data: 2012-01-30 23:37:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Gorbaczuk

    > Czas grzania świec żarowych przy -15 może wynosić 45s (60 - 80A * 45s)
    > potem rozrusznik (kilka "strzałów" jeśli silnik jest po dziadku z
    > Niemiec co to tylko do kościoła w niedzielę ...) i kilka, kilkanaście
    > nadmiarowych Ah może okazać się bezcenne. Co prawda Tico to nie ten
    > kaliber, ale u mnie przy -18 regularnie "zamarzał" (silnik nie kręcił) -
    > jakbym miał wtedy większy aku to pewnie by się udało przełamać dodatkowy
    > opór :-)

    Fajna teoria, a w praktyce, to dzisiaj bez żadnego problemu odpaliłem
    TDIka po tygodniu stania na 8-letnim akumulatorze.