  • 51. Data: 2014-02-28 18:39:26
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, February 28, 2014 11:59:21 AM UTC-5, anacron wrote:

    > Nie używam Windowsa, tylko Linuxa. Mam najnowszą wersję (tu w
    >
    > przeciwieństwie to Windowsa upgrade systemu to nie problem i nie trzeba
    >
    > płacić.

    No jak tu nie napisac: biedaczek.

    Slon

  • 52. Data: 2014-02-28 19:35:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-28 15:49, Janko Muzykant wrote:
    > Ano trzeba. Inaczej się nie da

    A mnie ten cytat...

    > No właśnie Twój komentarz niejako potwierdza mój pomysł o zrezygnowaniu
    > z tego ''narkotyku'' :)

    ...utwierdza w przekonaniu, że jednak moja diagnoza jest trafna ;-)
    Choć to pierwotnie miał być tylko niewinny żart.
    Jeśli jednak wziąłeś to na poważnie to może jednak słuszną podjąłeś decyzję.

    > kilkunastu latach ładniej powiedzieć ''pa, pa'' niż wyciągać wtyczkę.

    Trochę rzewne to.
    Poza tym dziwne jest już samo to, że tak "kulturalnie" żegnasz się z....
    no właśnie, z kim, skoro twierdzisz, że wywiało stąd wszystkich
    wartościowych rozmówców i nic tu już prawie nie ma.
    Dałem cudzysłów bo IMO mało to kulturalne. Może tego nie widzisz, może
    trochę gubi Cie pycha ale zauważ, że nie na miejscu jest pisać to w
    takim tonie jakby odejście Janka Muzykanta oznaczało koniec grupy jaką
    znamy... jakby śmierć ostatniego mohikanina. Abstrahuję od tego, że może
    faktycznie masz rację - sęk w tym, że po prostu.... nie wypada :-/
    Do przemyślenia, może przyda Ci się tam gdzie zmierzasz.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 53. Data: 2014-02-28 19:53:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Feb 2014, Janko Muzykant wrote:

    > Ano trzeba. Inaczej się nie da (niektórzy też piszą: inaczej nie idzie) :)

    Nie zapętliłeś się aby?
    Piszesz, że na tych grupach nic nie ma, więc śmiało można zaglądać ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 54. Data: 2014-02-28 19:59:07
    Od: Krata <4...@g...com>

    W dniu 2014-02-28 18:38, anacron pisze:

> [...]
    > ważne, czy jest to Linux czy Windows. Co do oprogramowania, jestem
    > świadom, że wiele aplikacji specjalistycznych jest tylko na Windows i
    > mam świadomość, że niektórzy ludzie zmuszeni są wręcz do jego używania,
    > tylko nie o tym tu mowa była. Podając przykłady oprogramowania pisałem o
    > _swoich_ wyborach a nie jedynym słusznym rozwiązaniu. Np. mimo, że sam
    > używam GIMP do obróbki zdjęć świadom jestem jego braków względem PS.
    > Jednak, dlatego, że jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie nie
    > zamierzam inwestować w PS, a kradzieżą oprogramowania się brzydzę.

    Bardzo _anachroniczne_ podejście. Czas to pieniądz a reinstalacja i
    przerzucenie danych zazwyczaj trwa krócej, niż rekompilacja, czy naprawa
    systemu. A z serwerami, litości, po 5 latach to stare strupy, niezdolne
    do wykonywania swoich zadań.
    Ale też, na swoim Atari 800xL, mam oryginalny system, chyba z 1982,
    nadal działa.

  • 55. Data: 2014-02-28 20:04:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 19:35, quent pisze:

> [...]
    > faktycznie masz rację - sęk w tym, że po prostu.... nie wypada :-/
    > Do przemyślenia, może przyda Ci się tam gdzie zmierzasz.

    Mógłbym się teraz jakoś odnieść tworząc kolejny łańcuszek nikomu do
    niczego niepotrzebnych liter, ale... sobie tak myślę, że skoro to jeden
    z moich ostatnich postów, napiszę po prostu, chyba najkonkretniej i w
    klimacie tu od dłuższego czasu panującym - mam to w dupie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

  • 56. Data: 2014-02-28 20:05:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 19:59, Krata pisze:

    > Bardzo _anachroniczne_ podejście. Czas to pieniądz a reinstalacja i
    > przerzucenie danych zazwyczaj trwa krócej, niż rekompilacja, czy naprawa
    > systemu.

    Ależ ja nic nie rekompiluje, no prawie nic, ale to naprawdę sporadyczne
    przypadki. Zresztą uważam zupełnie coś innego, ale to naprawdę NTG.

    --
    anacron
    aba/

  • 57. Data: 2014-03-01 12:43:52
    Od: c...@g...com

    W dniu środa, 26 lutego 2014 17:26:04 UTC+1 użytkownik Janko Muzykant napisał:
    > Wtedy to jeszcze się działo, dziś już naprawdę niewiele tu słychać.
    >
    > Pewnie rzucę sobie okiem czasem, ale już bez klienta, googlem.

    Hehe... tak bez klienta? ;).
    Ja właśnie wchodzę przez googla raz na kwartał, a tu taki post...
    Świat się kończy, legenda hdr brata się, lukruje aż do.. ze swoim największym
    przeciwnikiem. Miło.

    --
    Pozdrawiam!
    http://takpatrze.cba.pl/

  • 58. Data: 2014-03-01 17:06:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <leqhjb$11i$1@news.task.gda.pl>,
    anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Jednak, dlatego, że jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie nie
    > zamierzam inwestować w PS, a kradzieżą oprogramowania się brzydzę.

    Ojej, to tak jak ja.
    Tylko po co normalnemu fotografowi ten PS (sprawdzic czy nie Horowitz)?
    Mi calkowicie (znacznie bardziej niz PS) wystarcza Adobe Lightroom za
    kilkaset zl.
    Jak bym potrzebowal czegos w stylu PS, to dokupilbym PS Elements za
    kolejne kilkaset zl.
    Ani jednego ani drugiego nie ma na Linuxa, niestety.
    --
    TA

  • 59. Data: 2014-03-01 17:09:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <530e0931$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Czas zwinąć zabawki do usenetu. Za kilka dni planowane sprzątanie. Nic
    > tu już prawie nie ma, połowa tematów to zaczepki psychopatów, którzy to
    > ostatnie pseudoanonimowe miejsce jakoś sobie upatrzyli. Było fajnie, ale
    > minęło, trochę może szkoda, ale czasu szkoda jeszcze bardziej. Wielu
    > ciekawych ludzi stąd można znaleźć w innych miejscach, wiele tutejszych
    > pierdoł przepadło w czeluściach sieci, w tym słynni czyściciele grupy
    > bliźniaczej, którzy skutecznie wyczyścili wszystko. Próbują dziś działać
    > na własnych podwórkach, z równym skutkiem :)

    Ojej, szkoda :-(
    Nie rozumiem tej ucieczki od usenetu.
    I atrakcyjnosci tzw. forow.

    > Na koniec zapraszam dla odmiany na swój kanał filmowy, gdzie powstało
    > już kilka komercyjnych pozycji na temat foto, a będzie ich z pewnością
    > przybywać. Bowiem oprócz czczego gadania lubię też czasem coś zrobić :)
    > https://www.youtube.com/user/smialekadam/videos

    > Tak na marginesie, zabawa w film jest o wiele ciekawsza od zabawy w
    > zdjęcia. Ale to już ntg.

    E, to cos calkiem innego jednak.
    --
    TA

  • 60. Data: 2014-03-01 17:12:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-03-01 17:06, T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > kolejne kilkaset zl.
    > Ani jednego ani drugiego nie ma na Linuxa, niestety.

    O co chodzi z ta gimnastyka na Linuxie?
    Co on ma takiego, czego nie ma Windows?