  • 11. Data: 2014-02-26 22:10:15
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > Dokładnie :)
    > A tak serio, to właśnie formy w sensie układu graficznego, najbardziej
    > brakuje na forach. Do tego jeszcze kretyński trend kaflowy, gdzie już w
    > ogóle jeden wpis to jeden ekran w HD...

    Kup tablet i rozmawiaj palcami :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-02-26 22:11:19
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mariusz [mr.] napisał:

    > No, to były jeszcze czasy odkrywania nowych, cyfrowych możliwości...

    No bo co teraz sie dzieje? Jest jakis postep w foto? Taki, ze jak zrobie
    zdjecie aparatem sprzed kilku lat to sie nei umywa do zrobionego teraz?

  • 13. Data: 2014-02-26 22:15:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 22:01, Mariusz [mr.] pisze:

    > Gadanie... ;) Przecież widzę jak się z nimi wdajesz w gadkę.

    Dla zabawy. Ale to zabawa marna w sumie.

    > Kiedy więc może przyjść czas napisać np. o nowej metodzie ostrzenia
    > "na Janka Muzykanta"? (nb. nie zalecam - moja lepsza. ;)

    Pewnie na którymś z wykładów któregoś ze spotkań przy okazji promocji
    tego czy owego :)

    > KillFile to jest naprawdę element higieny umysłowej, tylko do tej
    > pory myślałem, że jej nie przestrzegasz, bo (np. w celach pozn
    > awczych)
    > autentycznie lubisz pobierać te próbki z szamba...

    Jakiś czas temu analizowałem ułomków, bo w rzeczywistym życiu jest ich
    wbrew pozorom więcej niż ludzi normalnych (może nie aż tak ułomnych, ale
    jednak), a jakoś dogadywać się trzeba. Dziś już wiem, że można nimi
    łatwo manipulować na swój interes, a ich radość. Oczywiście jeśli z tego
    może być jakiś interes.

    > Taaa... Niedawno pierwszy raz wszedłem na grupę muzyczną -
    > potrzebuję zsyntezować kilka sampli do testowania kolumn, a tam jedna
    > zbiorowa masakra gimbusów... :)

    Elektronika się jako tako trzyma, a reszty już prawie nie odwiedzam.

    > BTW: Może ktoś podpowie jakieś dobre forum syntezatorowców?
    > (znaczy nie tyle dobre, co liczne, żeby jedną osobę skusiło stworzenie
    > tych sampli dla siebie i światowej sławy. :)

    W sumie to też już nie odwiedzam. Spróbuj na EiS, jest tam ostra cenzura
    i przez to w miarę poziom.

    --
    pozdrawia Adam
    /ach, jakie ładne chmurki, kiedyś będę jedną z nich.../

  • 14. Data: 2014-02-26 22:16:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 20:16, Habeck Colibretto pisze:
    > Głupi jesteś?! ODBIŁO CI?! Co Ty myślisz, że będę Cię na forum Olka
    > śledził?!

    Cóż, trzeba czasem ''zniżyć się'' do poziomu Olka :)
    Ale generalnie znowu bardziej cenię sobie real niż świat wirtualny.

    --
    pozdrawia Adam
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/

  • 15. Data: 2014-02-26 22:17:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 22:10, mr misio pisze:
    > Kup tablet i rozmawiaj palcami :D

    Leżą i się kurzą :)

    --
    pozdrawia Adam
    /z instytucji publicznych najsprawniej działa dom publiczny bo jest

  • 16. Data: 2014-02-26 22:19:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 22:11, mr misio pisze:
    > No bo co teraz sie dzieje? Jest jakis postep w foto? Taki, ze jak zrobie
    > zdjecie aparatem sprzed kilku lat to sie nei umywa do zrobionego teraz?

    Dynamika rośnie powoli, rozdzielczość, za chwilę będzie ciągły strumień
    rawów w video... Rewolucje już za nami, cóż można jeszcze, o ile ma to
    mieć formę zdjęcia?

    --
    pozdrawia Adam
    /słyszałem, że wszystkie problemy doskonale rozwiązuje coś tam/

  • 17. Data: 2014-02-26 22:36:38
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > W sumie to też już nie odwiedzam. Spróbuj na EiS, jest tam ostra
    > cenzura i przez to w miarę poziom.

    Aha, dzięki. Byłem tam, ale właśnie zauważyłem, że jakoś dziwnie
    mało ruchu i poszedłem pooglądać dzwiek.org.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 18. Data: 2014-02-26 22:54:00
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 26.02.2014, o godzinie 22.16.40, na pl.rec.foto.cyfrowa, Janko
    Muzykant napisał(a):

    > Cóż, trzeba czasem ''zniżyć się'' do poziomu Olka :)

    Zniżyłem się i sobie chwalę. Niestety mam wersję dla dzieci (E-PM2) i
    cierpię na brak przycisków, ale idzie się przyzwyczaić. Matryca rządzi.

    > Ale generalnie znowu bardziej cenię sobie real niż świat wirtualny.

    I dobrze! Tylko odrobinę tego wirtuala odwiedzaj żeby podzielić się
    realnymi doświadczeniami. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 19. Data: 2014-02-26 23:07:14
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-02-26 22:19, Janko Muzykant pisze:

    > Dynamika rośnie powoli, rozdzielczość, za chwilę będzie ciągły strumień
    > rawów w video... Rewolucje już za nami, cóż można jeszcze, o ile ma to
    > mieć formę zdjęcia?

    Chyba tylko ergonomia i aparaty konfigurowane na życzenie,
    coś jak w samochodach, nie potrzebujesz mocy czy klimy,
    to za nią nie płacisz i nie dostajesz.

    JD

  • 20. Data: 2014-02-26 23:24:03
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Aha, dzięki. Byłem tam, ale właśnie zauważyłem, że jakoś dziwnie
    > mało ruchu i poszedłem pooglądać dzwiek.org.

    Miałem na myśli, że pewnie błędnie zinterpretowałem ten niewielki
    ruch na forum.

    Żeby później nie było - chodziło mi o bardzo starą metodę, powiedzmy
    (wg mojej numeracji) wersję ostrzenia 1.2.*** :)

    *** Swoją drogą po okresie "burz i naporów" zniknęła już zdecydowana
    większość voodoo propozycji w fotografii cyfrowej typu "ostrzenie w 20
    oddzielnych krokach, po 5% każdy", albo teksty, że każde otwarcie pliku
    JPG pogarsza jego jakość - nie jest już tak śmiechowo... :)

    [mr.]