  • Data: 2014-03-03 11:54:51
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-03 10:35, JD pisze:

    > ATSD co do programów kobył dostępnych pod linux,
    > tam gdzie stać właściciela na program za naście tys.EUR
    > nie będzie kombinowa, jak koń pod górę z linuxem.
    >
    > Nikt jeszcze nie napisał chyba (i dobrze) o biedzie,
    > jeśli chodzi o sterowniki pod L do sprzętu.

    Już nie chciałem pogrążać :) A tak serio, to między innymi z tego powodu
    dla mnie linux nie istnieje (znaczy mam zainstalowane kilka dystrybucji
    na maszynie wirtualnej do celów testowych pisanych wtyczek), gdyż nie
    obsługuje chociażby DirectX stereo z systemem NVIDIA 3D vision, do tego
    praktycznie brak softu do aerofotogrametrii, branża CAD też kuleje pod
    linuksem, z oprogramowaniem GIS jest już trochę lepiej, ale też nie ma
    wielu przydatnych narzędzi, które są pod windowsa. No a Lr to już w
    gratisie :) Generalnie uważam iż pod linuksa (jeśli chodzi o programy
    użytkowe a nie narzędzia systemowe dla samego OS) nie ma nic, co nie
    miałoby wersji windowsowej bądź odpowiednika jakościowo-funkcjonalnego,
    w drugą stronę to już tak nie działa.

    --
    marcin