  • Data: 2014-03-03 12:04:40
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: "Sunnynet" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mt" <f...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:5313dbe5$0$2238$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ach tak, zapomniałem, ta rzekoma wolność czyli de facto bycie zakładnikiem
    > idei wolności polegające na częstym drapaniu się prawą ręką za lewym
    > uchem. Nie każdy traktuje system operacyjny jako cel sam w sobie
    > posiadania komputera tylko wykorzystuje go do używania odpowiednich
    > aplikacji a system ma nadzorować pracę podzespołów i jak najmniej
    > ograniczać wybór programów. Jak do tego dorośniesz, to może zrozumiesz
    > czym jest owa wolność. Aplikacji darmowych (w tym open source) jest pod
    > windowsa rzędy wielkości więcej niż pod linuxa, w przypadku aplikacji
> [...]
    Chłopie, dyskusja jest bezcelowa. Zauważyłeś jaką energie anacron włożył w
    walkę z wiatrakami (tfu, radarami)?
    Człenio jest ciężko nawiedzony: "Powiem Ci więcej na desktopie mam system
    instalowany w 95 albo
    96 (niestety nie mam teraz pod ręką to Ci nie powiem dokładnie)."
    Czy po takim tekście jesteś dalej w stanie traktować go jako pełnosprawnego
    umysłowo?