    Date: Mon, 03 Mar 2014 02:33:10 +0100
    From: mt <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pa, pa!
    <530f8dc4$0$2353$65785112@news.neostrada.pl> <lepqp9$bq3$1@dont-email.me>
    <53108bef$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <leq3t3$8s9$1@news.task.gda.pl>
    <5310976e$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <leq5o2$dgs$2@news.task.gda.pl>
    <53109cc5$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <leqa6c$jnc$1@news.task.gda.pl>
    <5310b879$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <leqf98$sqq$1@news.task.gda.pl>
    <5310c26f$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <leqg05$tsi$1@news.task.gda.pl>
    <5310c6a3$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <leqhjb$11i$1@news.task.gda.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <531206ea$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <531226ad$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf07b6$4r2$1@news.task.gda.pl>
    <5313a8a0$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf0ko1$oqm$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 2014-03-03 02:09, anacron pisze:

    > Z tego samego powodu co Microsoftu nie lubię Apple (chociaż mniej niż M$
    > bo to jednak unix). Chodzi o wolność. Resztę celowo pomijam, bo naprawdę
    > nie masz pojęcia o tym co piszesz i ja nie będę wdawał się w tą
    > dyskusję, bo się flame zacznie.

    Ach tak, zapomniałem, ta rzekoma wolność czyli de facto bycie
    zakładnikiem idei wolności polegające na częstym drapaniu się prawą ręką
    za lewym uchem. Nie każdy traktuje system operacyjny jako cel sam w
    sobie posiadania komputera tylko wykorzystuje go do używania
    odpowiednich aplikacji a system ma nadzorować pracę podzespołów i jak
    najmniej ograniczać wybór programów. Jak do tego dorośniesz, to może
    zrozumiesz czym jest owa wolność. Aplikacji darmowych (w tym open
    source) jest pod windowsa rzędy wielkości więcej niż pod linuxa, w
    przypadku aplikacji komercyjnych to już zupełna przepaść. Co z tego, że
    można sobie dowolnie modyfikować system, skoro na niego nie ma nic, co
    by było w stanie się zbliżyć jakością silnika wołarki do Lr (żeby tak
    nie odbiegać od tematyki grupy).

    --
    marcin