  • Data: 2014-02-28 18:38:53
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2014 18:25, mt pisze:
    > Więc po co mędrkować o braku wiedzy i braku konieczności reinstalacji systemu?

    Zaraz nie róbmy z tego flame o OS. Napisałem, że systemu się nie
    reinstaluje. Jeśli jakikolwiek informatyk powie Ci, że jedyną metodą
    naprawy jest reinstalacja systemu (pomijając rozległe pady dysków) to
    jest lamą, która nic nie umie. Tak mnie uczono i zgadzam się z tym
    twierdzeniem w 100%. System instaluje się raz na nowym sprzęcie, który
    kupiliśmy bez systemu. W przypadku Linuxa bardzo łatwo przemigrować
    stary system na nowy sprzęt to fakt, ale nie o systemie mowa tylko o
    zasadzie. Powtórzę: systemu operacyjnego się nie reinstaluje i nie jest
    ważne, czy jest to Linux czy Windows. Co do oprogramowania, jestem
    świadom, że wiele aplikacji specjalistycznych jest tylko na Windows i
    mam świadomość, że niektórzy ludzie zmuszeni są wręcz do jego używania,
    tylko nie o tym tu mowa była. Podając przykłady oprogramowania pisałem o
    _swoich_ wyborach a nie jedynym słusznym rozwiązaniu. Np. mimo, że sam
    używam GIMP do obróbki zdjęć świadom jestem jego braków względem PS.
    Jednak, dlatego, że jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie nie
    zamierzam inwestować w PS, a kradzieżą oprogramowania się brzydzę.

    --
    anacron
    aba/