  • 31. Data: 2011-03-22 09:07:39
    Temat: Re: PZU nieuczciwe praktyki
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-21 22:30, nom pisze:

    > Jeżeli autor wątka nie podpisywał z
    > PZU żadnej umowy to z jakiej racji ma płacić za ubezpieczenie?

    Bo zakupił samochód z polisą w PZU i miał 30 dni na jej wypowiedzenie -
    w przeciwnym razie polisa przechodzi na kupującego. Jakby następnego
    dnia po zakupie (jeszcze przed podpisaniem nowej umowy z innym
    ubezpieczycielem) przydzwonił w coś, to byś inaczej mówił.

    TAK, zgadzam się - przepisy o OC w tym zakresie są napisane
    niekorzystnie dla ubezpieczonego. Przecież mamy XXI wiek, CEPiK i dałoby
    się bez problemu wprowadzić zasadę, że jeśli nowy właściciel wykupi
    polisę gdzie indziej, to stara kończy się automatycznie (i to bez
    terminów trzydziestodniowych). Ewentualna rekalkulacja składki
    następowałaby przy płatności za następny okres. Wszystko jest do
    zrobienia, jak się chce.

    Ale nie zapominajmy, że wątkotwórca był świadomy terminów.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2011-03-22 10:22:55
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakupie (jeszcze przed podpisaniem nowej umowy z innym ubezpieczycielem)
    > przydzwonił w coś, to byś inaczej mówił.

    Tak, ok, z tym że autor wykupił polisę w innym TU i powiadomił PZU, że ma
    już polisę.
    Więc PZU wiedząc, żę samochód ma ważne OC powinno odstąpić od umowy, której
    przecież nie zawarł z PZU.
    Ewentualnie przepis powinien regulować to w ten sposób, że skoro późniejsze
    odszkodowanie płacone jest po 50% od każdego ubezpieczyciela to i składka
    powinna być płacona po 50% dla każdego TU. Wtedy wilk byłby syty i owca
    cała. :D

  • 33. Data: 2011-03-22 12:26:48
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    venioo pisze:

    > PAANIE! CUD! CUD!

    Żaden cud. Ze zniżkami z roku na rok PZU wychodzi mi albo taniej, albo
    drożej o 50 zł na całym pakiecie, a przy paru doświadczeniach w
    likwidowaniu z OC (czyjegoś) i AC (mojego) i sposobie w jaki były
    zrealizowane to 50zł więcej to dobrze wydane pieniądze.

    Przy TAKICH SAMYCH opcjach w PZU i directach mało który directy wcale nie
    są tańsze. Przy likwidacjach szkód nie ma ubezpieczyciela, na którego nie
    znalazłbyś w sieci jobów.

    pzdr
    --
    Piotr Czyż

  • 34. Data: 2011-03-22 12:34:33
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Mark Twain pisze:

    > "DAJĄ CI", co to znaczy "DAJĄ CI" ? Łaskawa firma daje mi 30 dni ? To
    > ONI mają służyć mnie i co najwyżej poprosić o to czy skorzystam z ich
    > usług.

    A powiesz nam skąd mieli wiedzieć, czy coś od nich chcesz? Podejrzewam,
    że gdybyś poszedł od razu do nich to składkę miałby przekalkulowaną tak,
    że byłaby tańsza niż gdzie indziej.

    > A co mnie obchodzą ICH przepisy, nie podpisałem z tą firmą żadnej umowy
    > więc tylko dziura w prawie pozwoliła mnie wydoić.

    To nie są ich przepisy, tylko zapisy ustawowe.

    > Skoro takie
    > traktowanie klientów Tobie nie przeszkadza to tylko świadczy o tym, jak
    > łatwo dajesz się kopać w dupę.

    Póki co kopią Cię po dupie aż miło.

    --
    Piotr Czyż

  • 35. Data: 2011-03-22 22:43:57
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-22 12:26, Piotr Czyż pisze:

> [...]
    > są tańsze. Przy likwidacjach szkód nie ma ubezpieczyciela, na którego nie

    Ja bardzo pozytywnie moge wyrazic sie o likwidacji szkody z Allianz.
    Wszystko szybko, sprawnie, punktualnie, bezproblemowo, mimo mojego
    pobytu za granica. I ubezpieczenie tansze niz w PZU - ale to zalezy od
    wielu czynnikow i nie jest regula.

    --
    venioo
    GG:198909