  • 11. Data: 2011-03-21 10:38:33
    Temat: Re: PZU nieuczciwe praktyki
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > A co mnie obchodzą ICH przepisy, nie podpisałem z tą firmą żadnej umowy
    > więc tylko dziura w prawie pozwoliła mnie wydoić. Skoro takie traktowanie
    > klientów Tobie nie przeszkadza to tylko świadczy o tym, jak łatwo dajesz
    > się kopać w dupę.

    Kopać w dupę to Ty się dajesz, bo płacisz teraz dwa razy składkę OC
    z powodu swojej własnej głupoty.

    Ja nie mam takich problemów - potrafie się ogarnąć w tym kraju.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 12. Data: 2011-03-21 10:44:08
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Ja nie mam takich problemów - potrafie się ogarnąć w tym kraju.

    To prawda. Trzeba byc mocno rozgarnietym, zeby nie dac sie wydoic w tym
    kraju ;)

    sz.

  • 13. Data: 2011-03-21 10:51:52
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 20 Mar, 23:21, venioo <p...@o...eu> wrote:

    > Hehe, mialem podobna sytuacje, tylko ze ja zdazylem z wypowiedzeniem
    > umowy, a probowali mi wcisnac, ze nie, i musialem im udowadniac, ze nie
    > jestem jeleniem... Dziwie sie, ze ta firma jeszcze nie zniknela z rynku.

    Mój braciszek też :)
    Na infolinii telefonicznie powiedzieli co innego, a później co
    innego ;)
    Sprawdzali aż zapisy z infolinii i wyszło na jego i nie płacił
    podwójnie :)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2011-03-21 10:57:55
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Wiaderko" <k...@6...com> napisał w wiadomości

    > Nie zniknęła bo emeryci podtrzymują przy życiu takie relikty PRL - firmy PZU,
    > PKO BP.

    6 lat temu zrobiłem prawo jazdy. Miałem wtedy powyżej 24 lat. Pochodziłem po
    róznych ubezpieczycielach i najtaniej wyszło mi w PZU. Zniżek miałem 0%

  • 15. Data: 2011-03-21 11:17:46
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-21 10:33, Mark Twain pisze:
    > "news-gazeta" <n...@g...pl> wrote in message

    > "DAJĄ CI", co to znaczy "DAJĄ CI" ? Łaskawa firma daje mi 30 dni ?
    > To ONI mają służyć mnie i co najwyżej poprosić o to czy skorzystam z ich
    > usług.

    > A co mnie obchodzą ICH przepisy, nie podpisałem z tą firmą żadnej umowy
    > więc tylko dziura w prawie pozwoliła mnie wydoić.

    To są przepisy wynikające z ustawy, a nie żadne wewnętrzne uregulowania
    prywatnej firmy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2011-03-21 11:18:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 21 Mar, 10:33, "Mark Twain" <2...@1...eu> wrote:
    > "news-gazeta" <n...@g...pl> wrote in message

    > A co mnie obchodzą ICH przepisy, nie podpisałem z tą firmą żadnej umowy więc
    > tylko dziura w prawie pozwoliła mnie wydoić.

    To nie jest zadna dziura w prawie, tylko calkiem swiadomie stworzony
    przepis, ktory ma na celu "zmuszenie" posiadaczy pojazdu do zawarcia
    obowiazkowej umowy OC... zeby przypadkiem nie "zapomnieli" :)

    WS

    PS. co do PZU to ja akurat nie moge narzekac
    1. maja (chyba?) najtansze OC na motocykle
    2. jedna szkoda likwidowana z OC sprawcyc (motocykl) - do niczego nie
    moglem sie przyczepic
    3. dwie szkody z OC (samochod) tez OK (musialem pisac 2 odwolania o
    zwrot kasy za sam. zastepczy, oddali)
    4. dwoch znajmych bujalo sie dosc dlugo (i i tak uwazaja, ze ich
    wyrolowano) z wyplata z firmy na L. , oczywiscie wszystko
    "nowoczesnie" przez telefon... :)

  • 17. Data: 2011-03-21 11:47:29
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Mark Twain" <2...@1...eu> napisał w wiadomości

    > Niewiele mniej (mBank, chyba benefia), ale tu nie chodzi o kwotę, ja po
    > prostu nie trawię PZU i nawet za darmo nic od nich nie chcę.

    No cóż... W świetle tego co tu i na tej swojej stronce napisałeś sam jesteś
    sobie winien.
    Zrobiłeś głupotę i to z pełną tego świadomością. Zapytałem o kwotę u
    konkurencji, bo w pierwszej chwili myślałem, że opłacało się zaryzykować,
    ale sam potwierdzasz, że nie... Moim zdaniem trafił swój na swojego. Z tym,
    że jeden jest w prawie...

  • 18. Data: 2011-03-21 15:26:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Mar 2011 07:48:25 +0100, MarcinJM wrote:

    >Po zmianie wlasciciela auta polisa poprzednika nie przedluza sie
    >automatycznie.

    Przedluza sie.

    Tylko nie rozumiem o co te pretensje.
    Wiedziales ze masz 30 dni na wypowiedzenie. Wiedziales ze jak nie
    wypowiesz w terminie to nastepna szansa za rok/pare miesiecy.
    I nie wypowiedziales. To teraz zrob strone www.jatodupajestem

    Ze inne firmy ida na reke ? NIE MAJA PRAWA. Ustawa nie dopuszcza.

    Chyba ze bardzo ci chca pojsc na reke, to moze uslyszysz
    "prosze nam wyslac kopie swojego wypowiedzenia, ktore widac gdzies
    zaginelo". I dobrze sie zastanow co napiszesz.

    Oczywiscie pod warunkiem ze ubezpieczyles w innej firmie w terminie,
    bo inaczej to podziekuj grzecznie pracownikom PZU ze uchronili cie od
    kary w UFG.

    A w ramach kary mozesz przeczytac ustawe i pomyslec "jak wypowiedziec
    polise przed terminem". Choc prawde mowiac to przyzwoitosc by
    nakazywala placic im teraz przez dwa lata. W ramach przeprosin.

    J.

  • 19. Data: 2011-03-21 15:55:12
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mark Twain" <2...@1...eu>

    > "Osoba, która kupiła od Ciebie samochód, ma prawo zadecydować czy będzie
    > korzystała z Twojej polisy OC do końca jej ważności, czy też wypowie
    > dotychczasową umowę i zawrze nową.
    > Pamiętaj!
    >
    > Jeśli zakład ubezpieczeń nie otrzyma wypowiedzenia umowy przez nowego
    > właściciela w ciągu 30 dni od daty zakupu samochodu, będzie to oznaczało,
    > że do końca trwania Twojej polisy OC nabywca będzie z niej korzystał, a Ty
    > nie otrzymasz zwrotu składki."

    A jemu chodzi o przedłużenie umowy a nie dokończenie zawartej.

  • 20. Data: 2011-03-21 15:57:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > I nie wypowiedziales. To teraz zrob strone www.jatodupajestem
    >
    > Ze inne firmy ida na reke ? NIE MAJA PRAWA. Ustawa nie dopuszcza.

    Ale coś się zmieniło ? Bo ta ustawa zdaje się skutkowała koniecznością
    dopłacenia jak potrzeba albo zapłacenia drugiej raty a nie przedłużenia.