  • Data: 2009-12-18 19:44:13
    Temat: Re: PTgui - Pro ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Dez., 20:35, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Trudno jest zdefiniowac uzyskany efekt w Photomatix, bo ten jest zalezny od
    > indywidualnych ustawien.
    > Mozesz pogladowo wrzucic plik Radiance HDR (*.hdr), wygenerowany przez
    > PTGui, do programu SNS-HDR. M j program lepiej przetwarza takie pliki.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek-

    wlasnie chcialem sprobowac.
    mozesz podac link ?,

    dla tego powodu jaki pokazano w filmie nie ma sensu zakup wersji pro
    gdyz tonmaping jest robiony i tak w fotomatixie

    a to mozna zrobic dla kazdej grupy zdjec pojedynczo jeszcze przed
    zlozeniem panoramy.
    co zreszta robie. czyli mozna zlozyc panorame z uprzednio juz
    zlozonych pojedynczych hdr-w . Powinno byc nawet troche szybciej.

    To co mnie zainteresowalo - usuwanie statywu i nog

    w wersji nie pro wychodza w tym miejscu na panoramie op usunieciu
    nog , statywu biale dziury - wersja ta nie robi renderingu ( albo ja
    takiej opcji nie odnalazlem) - czyzby to byla roznica do wersji pro ?
    - wie ktos moze ?