  • 11. Data: 2010-12-21 10:32:46
    Temat: Re: PS a publikacja zdjęć na sieci problemy z jasnością
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-20 12:47:58 +0100, limies <l...@g...com> said:

    > to nie sa bzdury. Kalibracja koloru na makach to podstawa

    Chyba podstawa wazonu z kwiatami. Mam taką małą propozycję: nie
    zabieraj głosu w sprawach, o których nie masz baldego pojęcia, OK?

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-12-22 14:00:43
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 10-12-20 12:49, limies wrote:

    > jest to kwestia ekranu . jesli kupisz z ekranem matowym, bedziesz miał
    > to co powinno byc

    Żadnen mac nigdy nie miał skalibrowanego ekranu po wyjęciu z pudełka.
    Matowy, niematowy - nie ma znaczenia.
    Inna sprawa, że odkąd iMaki trafiły pod strzechy - wyraźnie widać, że
    kolory mają mocno podkręcone. Takie ładniej wyglądają na półce w
    iSpocie. Na szczęście daje się to poprawić (czyli zepsuć).

  • 13. Data: 2010-12-22 16:07:10
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-20 12:49, limies pisze:

    > jest to kwestia ekranu . jesli kupisz z ekranem matowym, bedziesz miał
    > to co powinno byc

    A ja myślałem że za gwarancję wystarczy sam znak jabłka.
    Uważaj, bo masz poglądy niebezpiecznie heretyckie...