  • 1. Data: 2010-12-14 16:22:14
    Temat: Voigtlander Nokton 25mm f/0.95
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Jasne szkiełko dla u4/3 przetestowane. Okazuje się, że nie jest to
    bynajmniej zabawka....

    http://optyczne.pl//214.1-Test_obiektywu-Voigtlander
    _Nokton_25_mm_f_0.95.html

    --
    Lol

  • 2. Data: 2010-12-14 18:05:58
    Temat: Re: Voigtlander Nokton 25mm f/0.95
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Jasne szkiełko dla u4/3 przetestowane. Okazuje się, że nie jest to
    > bynajmniej zabawka....
    >
    > http://optyczne.pl//214.1-Test_obiektywu-Voigtlander
    _Nokton_25_mm_f_0.95.html

    Tia... Do pena pasuje jak pięść do nosa (wielkość, waga).

  • 3. Data: 2010-12-14 18:16:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-12-14 19:05, kurdybanek pisze:
    > Użytkownik "Lol"<l...@l...pl> napisał w wiadomości

    _Nokton_25_mm_f_0.95.html

    > Tia... Do pena pasuje jak pięść do nosa (wielkość, waga).

    Nie mniej niż dowolny zoom do NEXa :)

  • 4. Data: 2010-12-14 18:22:45
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4d07b47d$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie mniej niż dowolny zoom do NEXa :)

    Co nie zmienia faktu, że NEX sprzedaje się jak ciepłe bułeczki (w
    przeciwieństwie do m43). Chłopcy z SONY maja głowę na karku i właściwie
    okreslili target.
    Osobiście jednak kupiłbym najpierw Samsunga NX, w ostateczności m43. NEXa w
    obecnej formie (interfejs, szkła) na pewno nie. Na szczęście nie mam takich
    dylematów, bezlusterkowiec nie jest mi do niczego potrzebny.

  • 5. Data: 2010-12-14 18:42:16
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał
    > w wiadomości news:4d07b47d$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...

    http://a.img-dpreview.com/previews/samsungnx100/imag
    es/side-by-side-td.jpg

    Jak się przyjrzeć, to widać, że Twoja uwaga dot. zoomów stosuje się do
    dowolnego systemu bezlusterkowców (Oly i Samsung mają na zdjęciu w pozycji
    transportowej).

  • 6. Data: 2010-12-14 19:20:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-12-14 19:42, kurdybanek pisze:
> [...]
    >
    > Jak się przyjrzeć, to widać, że Twoja uwaga dot. zoomów stosuje się do
    > dowolnego systemu bezlusterkowców (Oly i Samsung mają na zdjęciu w pozycji

    Korpus NEXa jest najbardziej filigranowy i z ogromną tubą obiektywu
    wygląda najzabawniej. Nie ma żadnej pozycji transportowej. Właśnie
    zresztą na tym zdjęciu doskonale to widać, a co dopiero jak się podepnie
    do tego 18-200...

    http://photos.macnn.com/news/1008/sonynex-3-lg4.jpg

    --
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-12-14 19:44:48
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski napisał:

> [...]
    > wygląda najzabawniej. Nie ma żadnej pozycji transportowej. Właśnie
    > zresztą na tym zdjęciu doskonale to widać, a co dopiero jak się podepnie

    No właśnie. Jak jest ze statywem do takiego zestawu. Dobrze byłoby
    podczepić pod obiektyw, ale amatorskie nie mają takiej możliwości
    bezpośrednio. Da się to załatwić jakąś przejściówką?

    m.

  • 8. Data: 2010-12-14 21:17:32
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-14 20:20, Andrzej Libiszewski pisze:

> [...]
    > wygląda najzabawniej. Nie ma żadnej pozycji transportowej. Właśnie
    > zresztą na tym zdjęciu doskonale to widać, a co dopiero jak się podepnie

    Co to za dziwny podłużny dekielek na tym obiektywie?;-))))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2010-12-14 22:10:41
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Co to za dziwny podłużny dekielek na tym obiektywie?;-))))

    To jest holderek na filtry żelowe... ;)

    --
    Lol