  • Data: 2010-07-25 12:13:51
    Temat: Re: [PRESS] Nie ma to jak kręcić (Koralowe) lody ;-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Jul 2010 00:04:42 +0200, topek wrote:
    >A ja raz jedyny w zyciu kupilem lody Koral i wiecej nie kupie.
    >Jakbym jadl rozpuszczony w mleku cukier :-(
    >Samego smaku tych lodow prawie nie bylo.

    Ale o jakim smaku kupiles - toffi ? :-)

    >Jednak takie lansowanie i pokazywanie sie z rodzina na tle rollsow to
    >troche dla mnie zenula. Widac powiedzenie, ze garnitur lezy dobrze
    >dopiero w 3 pokoleniu znikad sie nie wzielo. Poza tym szkodza sobie i
    >swojej firmie. Takie epatowanie bogactwem zniecheca ludzi po prostu.
    >Z roznych powodow. Z zazdrosci, z zazenowania, z innych powodow.

    Bo to amerykanskie - musi dobre lody, skoro wlasciciel takim wozkiem
    jezdzi :-) A przy okazji zobacz jaka darmowa reklama - cho akurat tu
    mysle ze drogo wyszlo.
    Ale moze rollsy spelniaja wzor Lisaka i daje sie Vat odliczyc :-)

    A moze po prostu musieli komus udowodnic na co ich stac.

    >Na drugim biegunie jest wlasciciel Black Red White.
    >Nie ma nawet jego zdjecia! :) To jest dziwak:
    >http://www.polityka.pl/rynek/ludzie/274354,1,najbar
    dziej-tajemniczy-polski-milioner-wlasciciel-black-re
    d-white.read

    Eee tam dziwak.
    Dziwak to z niego wyjdzie dopiero jak go prokurator zamknie :-)

    J.