  • Data: 2010-07-26 16:28:47
    Temat: Re: [PRESS] Nie ma to jak kręcić (Koralowe) lody ;-)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o

    napisał w wiadomości news:4c4cc6c5$1@news.home.net.pl...
    > Napewno zazdroscisz i Cie nie stac ;)
    No takie eksperymenty mnie nie stać, ale gdybym miał tyle (na "rozkurz"), to
    z pewnością zbudowałbym coś zupełnie innego...

    > Moze corka chociaz w tancu z gwiazdami wystartuje?
    Córka już wystartowała, tylko zięcia (godnego) nie udało się znaleźć. W
    każdym razie, Koral dziadkiem został ;-)
    A syn ma lalę z Ukrainy do zabawy - kilka czy kilkanaście operacji
    plastycznych, żeby wyglądała dokładnie tak, jak sobie wymarzył. Podobno
    spełnia jego najbardziej wymyslne zachcianki. To już nie feudalizm
    stosowany, ale klasyczne niewolnictwo ;-)
    O, i tu włącza mi się moduł zazdrości ;-))

    > A sa gdzies fotki tej kupionej gory? Zaciekawiles mnie :)

    Nie znalazłem, niestety. Ale jak będe przejeżdżał tamtędy, to zrobię i
    wrzucę. Z lotu ptaka niestety nie mam możliwości ;-(

    --
    Yogi(n)