  • Data: 2010-09-28 18:51:43
    Temat: Re: [PRESS] Maciej Z. usłyszał zarzuty
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 18:12, Cavallino pisze:

    > Kolejna klauzula z definicji morderstwa?
    > A możesz zaczniesz się znowu wykłócać, to ją po prostu przeczytaj? ;-)

    Poprzednio napisałem m. in.: "Bliżej mu do morderstwa (poprzez celowe
    działanie, bo zakładam, że MZ miał świadomość, jak mocno przegina)".

    I o to właśnie mi chodziło - o świadomość, że przegina i że to może się
    skończyć źle. A skoro ma taką świadomość, to narażanie pasażera na
    skutki ewentualnego wypadku to już IMO morderstwo.

    Co do jeżdżenia z mocno nierozsądną prędkością, to przeciwstawiałem to
    "każdemu wyjazdowi na ulicę", czyli codziennemu poruszaniu się po
    mieście, które ty raczyłeś zrównać, a co według mnie się baaardzo różni.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm