eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodząceRe: PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwyk=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fonane=5Fpolaczenia=5Fprzychodzace=3F?==?ISO-8859-2?Q?=3D?=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
    H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 22 Oct 2010 19:43:57 +0200
    From: MK <6...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; fr; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za
    niwyk=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fonane=5Fpolaczenia=5Fprzychodzace=3F?==?ISO-8859-2?Q?=3D?=
    References: <4cbf3bda$0$21004$65785112@news.neostrada.pl> <i9nfoe$jrk$1@news.onet.pl>
    <4cbf473c$0$22804$65785112@news.neostrada.pl> <i9ns32$4dg$1@news.onet.pl>
    <4cc038b9$0$21007$65785112@news.neostrada.pl> <i9pgh5$j5f$1@news.onet.pl>
    <4cc050a7$0$22809$65785112@news.neostrada.pl> <i9qe4t$8tq$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i9qe4t$8tq$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <4cc1cd5a$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.112.66
    X-Trace: 1287769434 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21009 83.19.112.66:17484
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1001027
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czyli zadziałało przekierowanie "gdy nie odbiera". Czy to przekierowanie
    > TEŻ wyłączyłeś?
    >

    Wiesz co, nie pamiętam dokładnie co miałem powłączane przed, ale w mailu
    na moje żale konsultant odpisał, żebym zawiesił przekierowania, co też
    zrobiłem. Wydaje mi się, że w domyśle chodziło o wszystkie przekierowania.

    Rozumiem wobec tego, że jeśli dzwoniący słyszał coś po hiszpańsku (byłem
    w Ameryce Płd), to operator miał prawo mnie naliczyć? Postaram się
    dogadać z osobami, które do mnie dzwoniły.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: