  • 51. Data: 2010-03-24 14:59:15
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:hochu4.7o0.0@poczta.onet.pl...
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Tam jest przemysł raczej ciężki, przetwórstwo surowców, a nie high-tech
    > :-)

    Tak, same kopalnie i huty - jak sie wyjdzie z domu trudno sie miedzy nimi
    przecisnac. Owe fabryki sa zbudowane z drewna i napedzane para - wiec i firm
    elektronicznych itp. zero.

    > Jeśli w ogóle o high-tech gdzieś w Polsce można mówić...

    Zgodnie z wiedza przecietniego zjadacza hamburgerow high-tech to promy
    kosmicznie i atomowe lotniskowce, wiec nie ma tego nigdzie poza hameryko.

  • 52. Data: 2010-03-24 15:03:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> napisał w
    wiadomości news:hod8hn$155$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > I co z tego? Przemysł nie oznacza _automatycznie_ atrakcyjnych ofert pracy
    > dla inżynierów elektroników.

    No wlasnie, sa tylko atrakcyjne oferty pracy dla gornikow i hutnikow. Tylko
    jakos nie znam nikogo w tych zawodach.

  • 53. Data: 2010-03-24 15:04:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    >
    > A artysta, jak wiadomo, biedę klepie do śmierci...

    A czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka.

  • 54. Data: 2010-03-24 15:16:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Zgodnie z wiedza przecietniego zjadacza hamburgerow high-tech to promy
    > kosmicznie i atomowe lotniskowce, wiec nie ma tego nigdzie poza hameryko.

    Mimo iż od 11 lat mieszkam i pracuję w USA mam dobry kontakt z Polską
    i wiem co się tam dzieje... niepotrzebnie próbujesz się nabijać z Ameryki.
    Zgodnie z tym co mówi mi zaprzyjaźniony doktor na jednej z czołowych
    uczelni technicznych w Polsce, nie ma żadnego high-techu w Polsce...
    Od dawna nie jesteśmy centrum przodującym w technologii i nawet na
    uczelniach nie robi się wiele ciekawych i odkrywczych rzeczy.
    99% to odtwórstwo czegoś, co wymyślono w Japonii, USA czy ostatnio
    Korei czy Chinach. A i z tym jest przeważnie ciężko i zamówienie jakiegoś
    scalaka czy płytki rozruchowej wymaga ciężkiej pracy na przekonanie
    kogoś do wydania kilkudziesięciu, kilkuset dolarów z budżetu uczelni.

    Znasz osobiście kogoś mieszkającego w Polsce co coś nowatorskiego
    i swojego opatentował? Znasz jakiegoś Noblistę? No właśnie... :-(

  • 55. Data: 2010-03-24 15:17:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Chyba muszę się zgodzić...
    > Skończenie studiów technicznych dziś niewiele znaczy

    Byle jakich.

  • 56. Data: 2010-03-24 15:17:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > A czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka.

    Czytanie to jeszcze nic, gorzej z poczuciem humoru, nie?

  • 57. Data: 2010-03-24 15:25:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Mimo iż od 11 lat mieszkam i pracuję w USA mam dobry kontakt z Polską
    > i wiem co się tam dzieje...

    Watpie.

    > niepotrzebnie próbujesz się nabijać z Ameryki.

    W ktorym miejscu sie nabijam?

    > Zgodnie z tym co mówi mi zaprzyjaźniony doktor na jednej z czołowych
    > uczelni technicznych w Polsce, nie ma żadnego high-techu w Polsce...

    Zdefinuj high-tech.

  • 58. Data: 2010-03-24 15:26:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Czytanie to jeszcze nic, gorzej z poczuciem humoru, nie?

    No, mnoza sie ostatnio goscie, ktorym sie zdaje sie sa dowcipni.

  • 59. Data: 2010-03-24 15:28:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Byle jakich.

    Istnieje jakaś uczelnia w Polsce której ukończenie GWARANTUJE, że
    absolwent będzie wartościowym pracownikiem? Podasz jej nazwę?

  • 60. Data: 2010-03-24 15:48:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Watpie.

    Pytanie czy ktoś kto siedzi całe życie w Polsce potrafi obiektywnie
    ocenić stan Polski na tle rozwoju i dynamiki innych krajów skoro
    nic poza Polską dobrze nie zna i nie ma żadnego odniesienia...

    > W ktorym miejscu sie nabijam?

    Używając określenia pejoratywne typu "przeciętny zjadacz hamburgerów"
    oraz "gwarowo" nazywając Amerykę "hameryko". Nie udawaj że nie wiesz.

    > Zdefinuj high-tech.

    Nowe technologie w telekomunikacji
    Nanotechnologie
    Zaawansowana sztuczna inteligencja
    Biotechnologia i jej wykorzystanie w elektronice
    Nietypowe źródła energii na światowym poziomie
    Technika lotnicza (dalej się nasze śmigłowce rozbijają?)
    Optoelektronika
    Robotyka
    Fizyka cząstek elementarnych

    Coś się dzieje ciekawego w Polsce w tych dziedzinach nauki?
    Coś, czym się możemy na świecie pochwalić poza "Wałęsą"?

    Jak myślę "polska firma elektroniczna" to jakoś nic mi do głowy
    nie przychodzi rewolucyjnego i innowacyjnego kalibru firm
    Intel, Altera, NEC, Samsung, Sharp itp... Co jest Polskim "hitem"
    znanym na świecie poza pierogami, oscypkiem i gołąbkami?
    Naprawdę ciężko jest być polskim patriotą.