-
X-Received: by 2002:a81:3d4a:: with SMTP id k71mr25464378ywa.337.1567536088489; Tue,
03 Sep 2019 11:41:28 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:3d4a:: with SMTP id k71mr25464378ywa.337.1567536088489; Tue,
03 Sep 2019 11:41:28 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!feeder4.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pe
er01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media.com!ne
ws.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!o24no69
80203qtl.0!news-out.google.com!q13ni263qtn.0!nntp.google.com!o24no6980201qtl.0!
postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 3 Sep 2019 11:41:28 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <qkmbhc$i26$1@news.icm.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <e...@g...com>
<5d684406$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<f...@g...com>
<qkgtus$sgi$1$opajak@news.chmurka.net> <qkguuf$65m$1@news.icm.edu.pl>
<6...@g...com>
<qkmbhc$i26$1@news.icm.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: POsluchajcie co powiedzial profesjonalista
From: s...@g...com
Injection-Date: Tue, 03 Sep 2019 18:41:28 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 44
X-Received-Bytes: 3520
X-Received-Body-CRC: 242943076
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662153
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 3 września 2019 13:31:09 UTC-5 użytkownik xyz napisał:
> W dniu 03.09.2019 o 17:07, s...@g...com pisze:
> > W dniu niedziela, 1 września 2019 12:25:36 UTC-5 użytkownik kk napisał:
> >
> > To czemu nie wykorzystac jako korytarz zycia?
> >
> > Serio, ciekawi mnie wyjasnienie dlaczego wymyslono dodatkowy sposob zamiast
wykorzystac to co jest.
> >
> > Zeby bylo kompatybilnie z miejscami gdzie pasa awaryjnego nie ma? Ekspresowka czy
jakies arterie miejskie?
> >
> Ja bym to tłumaczył tak:
> Pas awaryjny zostawiamy dla służb, wszyscy stoją na swoich pasach, korek
> ma kilka km i nie widać co jest z przodu. W środku korka na pasie
> awaryjnym stoi auto które uległo awarii zanim jeszcze korek się
> stworzył.
Latwiej zeby te 5-7 samochodow zrobilo miejsce wokol tego uszkodzonego na awaryjnym
niz cudowac z dodatkowym pasem.
> Sam korek też nie wiedział czy jest wypadek czy co więc
> wszyscy stali jak się zatrzymali licząc ze za chwilę będzie lepiej.
> Jedzie karetka i straż pasem awaryjnym i nagle muszą się zatrzymać bo
> ktoś stoi na pasie awaryjnym...
> To co w filmiku ADAC jest pokazane jest chyba najlepsze bo i awaria
> zostaje na pasie awaryjnym a i pomoc ma jak dojechać.
> No chyba że ktoś postanowi zawrócić, ale o tym już było setki razy...
>
IMHO najlepsze to po prostu jak wszyscy zjada do lewej krawedzi swojego pasa.
Wtedy bez problemu mozna zrobic objazd tego uszkodzonego wspomnianego wyzej.
Mniej zamieszania. Bo latwiej zeby tych 5-7 sie ogarnelo niz prawie wszyscy w calym
korku...
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.19 20:54 s...@g...com
- 03.09.19 23:28 Shrek
- 03.09.19 23:54 kk
- 04.09.19 10:06 SW3
- 04.09.19 17:02 T.
- 04.09.19 18:05 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-08 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe
- 2024-11-07 Pytanie o transformator do dzwonka
- 2024-11-07 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-07 międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- 2024-11-07 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-11-07 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-11-07 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-07 Rzeszów => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby