  • Data: 2019-09-04 18:05:12
    Temat: Re: POsluchajcie co powiedzial profesjonalista
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 września 2019 10:02:41 UTC-5 użytkownik T. napisał:

    > Wyobrać sobie sytuację - auto się psuje, stoi na awaryjnym pasie. A
    > jednocześnie gdzieś z przodu jest wypadek. No i jedzie karetka i natyka
    > się na zepsutego szkuta, którego trudno ominąć... Blisko lewej krawędzi
    > daje większą gwarancję, że się płynnie przejedzie.
    > To chyba dlatego, ale głowy nie dam.
    > T.

    Pisalem juz wyzej, nie ma problemu aby karetka ominela jak wszyscy dojada do lewej
    krawedzi pasa, a tam gdzie stoi popsutek 5-7 dojezdza do tych na lewym pasie.

    I moze rozwine. Nie kontestowal bym tego gdyby nie filmik w inicjalnym poscie.
    Jakims cudem inna sluzba ma inne zdanie na temat tego co jej pasuje.

    Dlatego pytam aby wyrobic sobie zdanie czy europejski sposob jest jakkolwiek lepszy
    czy to po prostu kwestia konwencji i dorabianie jakiejs ideologii nie ma sensu.