eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPOsluchajcie co powiedzial profesjonalistaRe: POsluchajcie co powiedzial profesjonalista
  • Data: 2019-09-03 23:28:22
    Temat: Re: POsluchajcie co powiedzial profesjonalista
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.09.2019 o 17:07, s...@g...com pisze:

    > Serio, ciekawi mnie wyjasnienie dlaczego wymyslono dodatkowy sposob zamiast
    wykorzystac to co jest.
    >
    > Zeby bylo kompatybilnie z miejscami gdzie pasa awaryjnego nie ma? Ekspresowka czy
    jakies arterie miejskie?

    To jedno, ale IMHO nie przede wszystkim:

    1 - IMHO szerzej - ci z lewej zjadą do lewej, ci z prawej na awaryjny -
    wyjdzie cały prawy + metr lewego. Pas główny jest na ogół szerszy więc
    finalnie wyjdzie jakieś 2 m szerzej - dla wozu bojowego to już ma
    znaczenie. Można szybciej jak masz większy zapas.

    2 - widoczność - tiry lądują generalnie na awaryjnym i zasłaniają to co
    kierowcę uprzywilejowanego mniej interesuje - czyli krajobraz a nie drogę.

    3 - na awaryjnym może coś stać, może kawałka nie być.

    4 - ludzie odruchowo zjeżdzają raczej do krawędzi. A więc do krawędzi
    awaryjnego - patrz punkt 1.

    5 - to co napisałeś. Procedury są fajniejsze, jak są ogólne i nie trzeba
    się nad nimi zastanawiać - ta działa na autostradzie, krajowce,
    powiatowej i w mieście. A nawet w sąsiednim kraju;)

    6 - skoro służby tak chcą, to zróbmy im dobrze. A raczej chcą, bo jakby
    im ktoś kampanie społeczną robił przeciw nim to by protestowali.

    7 - jako motocyklista powiem ci, że środkiem lepiej;)

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: