  • 21. Data: 2012-01-15 14:35:05
    Temat: Re: POnK
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 15 01 2012 15:24, Disappointed E52 owner pisze:

    > To dla mnie nadal shit. Nie mówiłem, że nie potrafię obsłużyć telefonu,
    > tylko niektóre opcje są zrąbane i niepotrzebnie zagmatwane. Np byłem
    > przyzwyczajony, że czerwona słuchawka "ubija" proces i powoduje wyjście,
    > tutaj tak nie jest. Ok inna filozofia, ale nadal brak konsekwencji:
    > prawa belka raz jest tam "wyjście" kiedy indziej "ukryj", albo trzeba
    > się przedzierać przez menu żeby zamknąć program. To ma być postęp i wygoda?

    To ma być Symbian. A Symbian już tak ma że nie jest taki sam jak zwykłe
    Nokie.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 22. Data: 2012-01-15 14:35:49
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1y0ela0clplyo.dlg@lepper.institute.com...

    > tym co dzwonią z ofertami jednak podałeś.
    > Ciekawe masz zasady.

    Nikomu nie podawałem, pytam ich skąd mają mój numer, mówią że dostali od
    Orange i dzwonią z ofertami do wieloletnich klientów. Tyle w temacie.
    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

  • 23. Data: 2012-01-15 14:36:57
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:vu4yy7swx9h8.dlg@lepper.institute.com...

    > I o czym to świadczy, drogi Watsonie?

    Że nie warto być jeleniem.

  • 24. Data: 2012-01-15 14:37:35
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:14e2wfoxzspmu.dlg@lepper.institute.com...

    > Instrukcja używania tych formularzy w których podaje się swoje dane
    > kontaktowe. Na papierze i w internecie. Znów oblałeś test na
    > inteligencję.

    Nie używałem żadnego formularza, pierwsze co zrobiłem po zakupie POPa to
    podarłem ten papier i wrzuciłem do kosza. A teraz weź zrób baranka.

  • 25. Data: 2012-01-15 14:39:12
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:35:04 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > A Ty dalej nic nie rozumiesz. Wiem o przytrzymaniu "Menu", z reguły nic
    > tam nie mam, tylko czasem wisi np książka telefoniczna jak sie zapomne,
    > że tutaj jest inaczej. To tak jakby niektóre programy w windows nie
    > zamykały się przez [X] tylko jakieś swoje własnewidzimisie, albo X
    > powodowałby zwinięcie do ikony. Napisałem co jest nie tak, raz dany
    > klawisz powoduje jedno, a kiedy indziej drugie.

    Jeżeli programy zachowują się różnie, to znaczy, że ich autorzy z dużą dozą
    swobody traktowali zalecenia programistyczne. Co to ma wspólnego z samym
    systemem operacyjnym, o telefonie już nawet nie wspominając???
    Wyjaśnisz, drogi Watsonie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 26. Data: 2012-01-15 14:43:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:36:57 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Że nie warto być jeleniem.

    Ja kupiłem w salonie, na fakturę, z ładnym numerem, przy okazji znajomy
    sprzedawca sprawdził, czy wszystkie ustawienia są takie, jakich oczekuję. W
    tym informacja dla operatora, że nie życzę sobie żadnych kontaktów o
    charakterze marketingowym.
    Ty kupiłeś gdzieś pokątnie.
    Więc faktycznie nie warto, jeleniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 27. Data: 2012-01-15 14:46:34
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1b8zrek5ewi4k$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    > oczekuję. W
    > tym informacja dla operatora, że nie życzę sobie żadnych kontaktów o

    Ustawienia czego, tak-taka? To dziecko takie mądre, ma Symbiana w małym
    paluszku, a "pingwina" musiał marszczyć za niego znajomy?
    Tak, zapewne dlatego że kupiłem w komisie GSM zestaw startowy to do mnie
    wydzwaniają, pewnie sprzedali im moje dane ;) zaraz parsknę śmiechem.

  • 28. Data: 2012-01-15 14:52:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:46:34 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Ustawienia czego, tak-taka? To dziecko takie mądre, ma Symbiana w małym
    > paluszku, a "pingwina" musiał marszczyć za niego znajomy?

    Konta abonenckiego, łosiu.
    Konta.

    Jak kiedyś zmądrzejesz i zarejestrujesz oraz zaczniesz czytać informacje ze
    zrozumieniem, to się dowiesz, że istnieje stosowna ustawa która pozwala
    użytkownikom zażądać zaprzestania wszelkich kontaktów operatora o
    charakterze marketingowym. No ale najpierw trzeba u tego operatora
    zaistnieć. Do tego jeszcze nie dorosłeś, łosiu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 29. Data: 2012-01-15 14:52:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Disappointed E52 owner <d...@e...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Jego ryzyko, przynajmniej nie podaje swoich danych na lewo i prawo.

    Na "lewo i prawo"?
    Bank, operator telefoniczny, wspólnota mieszkaniowa i ubezpieczyciel.
    Gdzieś jeszcze dane osobowe się podaje, nie licząc urzędów?

  • 30. Data: 2012-01-15 15:39:16
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Disappointed E52 owner napisał:
    > To tak jakby niektóre programy w windows nie
    > zamykały się przez [X] tylko jakieś swoje własnewidzimisie, albo X
    > powodowałby zwinięcie do ikony.

    No i czesto wlasdnie tak to dziala - X zwija jeden program na Traya inny
    prgram zamyka.