  • 161. Data: 2010-05-31 01:04:21
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 19:28:38 +0200, Plumpi napisał(a):

    > No widzisz durniu i tu możesz za to mnieć problemy, bo to już są pomówienia.

    Nie Jacusiu, nie mogę mieć, ale dlaczego, to nie będę Ci tłumaczył - idź do
    prawnika i mu zapłać za poradę.

    > Jak zwykle coś ci się popier....ło.
    Mantra Jacusia #1

    > Widzę, że masz tylu znienawidzonych oponentów, że już sam nie wiesz kto jest
    > kim i o co z nim zadzierasz.

    Jacusiu, wszyscy oni są Twoimi osobowościami, schizofreniku :D

    --
    ___________ (R)

  • 162. Data: 2010-05-31 15:50:37
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPc3c$IeE@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, wszyscy oni są Twoimi osobowościami, schizofreniku :D

    Posiadasz wykształcenie medyczne ?

  • 163. Data: 2010-06-01 00:36:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 15:50:37 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Posiadasz wykształcenie medyczne ?

    Jak dla Ciebie, to moge byc nawet profesorem medycyny :D

    --
    ___________ (R)

  • 164. Data: 2010-06-01 12:27:00
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LQCPB$Ied@mike.oldfield.org.pl...

    > Jak dla Ciebie, to moge byc nawet profesorem medycyny :D

    Jak zwykle kłamiesz. Ale czyżby taka szuja i pardszywa gnida jak Adam
    Płaszczyca mógł kiedykowliek napisać prawdę ? Nigdy.
    Tak więc Adasiu już wiesz kim dla mnie jesteś. Jesteś zwykłym zakłamanym
    kuta....m.

  • 165. Data: 2010-06-03 03:06:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello czak,

    Saturday, May 29, 2010, 2:07:20 PM, you wrote:

> [...]
    > czy nawet Patrolem (ikony off-roadu) i zobacz jak blisko ziemi znajduje
    > się "cukierek" mostu. Gdybyś wjechał z prędkością ~70km/h w 30-40cm
    > koleinę autem osobowym, to nie ma fizycznej możliwości abyś nie
    > zdemolował auta w stopniu uniemożliwiającym dalszą jazdę.
    > Zamiast miotać się i obrzucać błotem innych, skróć rybę, a Jurand zgasi
    > lampę. Nikt nie twierdzi że opisywane przez Ciebie zdarzenie nie miało
    > miejsce, a jedynie poddaje się w wątpliwość Twoją ocenę warunków, czego
    > zdajesz się nie zauważać w swym zacietrzewieniu...

    Żadne krzyki i płacze nie przekonają go, że czarne jest czarne a białe
    - białe.

    I nie 30-40 cm tylko pół koła TIRa. On sobie nawet nie zdaje sprawy,
    jaką takie koło ma średnicę...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 166. Data: 2010-06-03 03:12:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Plumpi,

    Sunday, May 30, 2010, 1:23:04 PM, you wrote:

    > Koło 14" takie jakie miałem w tym aucie to wysokość/średnica ok. 56-58cm
    > Wysokość koła TIR-a o rozmiarze 22" to jest ponad 90cm.

    Oj, sporo, sporo ponad.

    > Umiesz liczyć ?

    Ja - tak. W odróżnienie od ciebie.

    > To podziel przez 2
    > W przypadku osobówki wychodzi połowa wysokości tego koła ok. 28cm, zaś w
    > przypadku TIR-a ok. 45cm.

    No patrz pan! Siakieś innej arytmetyki używamy - bo mi wychodzi prawie
    60 cm. Ty wiesz ile to jest 60 cm?

    A teraz sobie policz: 385/80R22.5. A potem przeproś i sp^H^H idź stąd.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 167. Data: 2010-06-03 14:14:58
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Żadne krzyki i płacze nie przekonają go, że czarne jest czarne a białe
    > - białe.
    >
    > I nie 30-40 cm tylko pół koła TIRa. On sobie nawet nie zdaje sprawy,
    > jaką takie koło ma średnicę...

    Napisałem dokładnie jaką średnicę kół miało moje auto 14" to jest ok. 56-58
    cm i jaką średnicę mają koła TIR-ów.
    Koło 22" TIR-a ma ponad 90cm średnicy, zaś 20" nieco mniej. Czy TIR, któego
    obserwowałem miał koła 20 czy też 22" tego nie wiem, bo na pierwszy rzut oka
    tego nie widać.
    Wybaczcie, ale mam totalnie w d..... Wasze "widzinamsię". Jestem przekonany,
    że ta dziura miała taką głębokość, bo to ja w nią wjechałem, a nie Wy. To co
    Wam się wydaje nie ma dla mnie żadnego znaczenia, bo są to tylko i wyłącznie
    Wasze wyobrażenia lub też raczej brak wyobraźni.
    Do Juranda. Wybacz, ale żadne Twoje krzyki, żale czy płacz nie jest w stanie
    zmienić rzeczywistości, bo ja wiem z czym się wtedy spotkałem. To czy
    uwierzysz w moją historię to Twoja sprawa i masz do tego zupełne prawo,
    tylko kur.... nie pisz, że z mojej strony są to kłamstwa, bo nie masz do
    tego żadnych podstaw. Nie masz żadnych dowodów ani z tego konkretnego mojego
    zdarzenia, ani też dowodów porównawczych. Są to tylko i wyłącznie Twoje
    wyobrażenia.
    Do jegomościa podpisującego się czak norris.
    Piszesz: "Gdybyś wjechał z prędkością ~70km/h w 30-40cm koleinę autem
    osobowym, to nie ma fizycznej możliwości abyś nie zdemolował auta w stopniu
    uniemożliwiającym dalszą jazdę."
    W związku z tym mam pytania:
    Skąd masz takie przekonanie ?
    Masz jakikolwiek dowód na poparcie swoich tez, czy tylko tak sobie gdybasz
    ?
    Wiele rzeczy nam się nie mieści w głowie np. że można przeżyć zderzenie z z
    betonowym filarem przy prędkości ponad 100km/h lub też można zginąć w
    samochodzie na prostym odcinku drogi przy prędkości niewiele powyżej 20km/h,
    a jednak historia zna takie przypadki.

    Tak więc jeszcze raz pytam czy macie cokolwiek na poparcie swoich twierdzeń
    czy są to tylko i wyłącznie Wasze własne wyobrażenia ?

    Proponuję jednak zakończyć te idiotyczne przepychanki, które prowadzą do
    nikąd.

  • 168. Data: 2010-06-03 14:37:43
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Oj, sporo, sporo ponad.

    Moze i sporo. Takie informacje znalazłem w necie.
    W rzeczywistości też nie wiem czy to były 22,5 czy 20 czy też nieco mniejsze
    opony.
    Wtedy jak to porównywałem odmierzyłem miarką na innym podobnym samochodzie,
    aby określić w przybliżeniu jaką głębokość mogła mieć dziura. Zdaje sobie
    sprawę, że koła są o różnej średnicy i wysokości opon także są różne,
    dlatego też nie napisałem, ze dziura miała dokładnie np. 35cm tylko
    oszacowałem, że mogła mieć 30-40cm.

    > A teraz sobie policz: 385/80R22.5. A potem przeproś i sp^H^H idź stąd.

    No to spier...laj i nie truj mi więcej du..... - proste.
    Jeszcze raz powtarzam. Nie masz obowiazku czytać tego co ja napisałem.
    Ale wybacz, nie pozwolę sobie, żeby byle ku... mi ubliżał.

  • 169. Data: 2010-06-03 15:21:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Plumpi,

    [...]

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 170. Data: 2010-06-03 17:24:21
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > nie Wy. To co Wam się wydaje nie ma dla mnie żadnego znaczenia, bo są to
    > tylko i wyłącznie Wasze wyobrażenia lub też raczej brak wyobraźni.

    No jak na razie to Ty dajesz mocny upust swojej li tylko wyobraźni, bo z
    rzeczywistością to nic wspólnego mieć nie może.

    > Do Juranda. Wybacz, ale żadne Twoje krzyki, żale czy płacz nie jest w
    > stanie zmienić rzeczywistości, bo ja wiem z czym się wtedy spotkałem.

    A ja kiedyś spotkałem UFO. Normalnie jadę sobie jedynką - patrzę, coś na
    poboczu stoi. Wielkie, plaskate i oświetlone. Zatrzymuję się, a tu normalne
    UFO. Podchodzą trzy zielone ludziki i jeden pyta, którędy na Warszawę. To im
    pokazałem i polecieli.

    > To czy uwierzysz w moją historię to Twoja sprawa i masz do tego zupełne
    > prawo, tylko kur.... nie pisz, że z mojej strony są to kłamstwa, bo nie
    > masz do tego żadnych podstaw.

    Jak sobie przeklniesz, to się czujesz bardziej męski?

    > Nie masz żadnych dowodów ani z tego konkretnego mojego zdarzenia, ani też
    > dowodów porównawczych. Są to tylko i wyłącznie Twoje wyobrażenia.

    Akurat dowody porównawcze mam. Przy dużo płytszych koleinach niejeden urwał
    sobie wydech i roztrzaskał miskę olejową. Tak więc wybacz - w 35 cm koleinę
    na krajowej, często uczęszczanej drodze, nie uwierzę, jeśli nie zobaczę
    chociażby zdjęcia. Jak na razie to Ty usiłujesz nagiąć rzeczywistość
    udowadnianiem, że auto o prześwicie c.a. 10 cm przejeżdża przez 35 cm rów,
    zaledwie zagniatając tłumik i urywając plastikowy chlapacz.

> [...]
    > osobowym, to nie ma fizycznej możliwości abyś nie zdemolował auta w
    > stopniu uniemożliwiającym dalszą jazdę."

    Wystarczy się odrobinę zastanowić, co się stanie, jeśli 1.5 tonowa masa
    prześlizgnie się po wybrzuszeniu asfaltu. Już widzę, jak taka masa "podnosi
    się" na misce olejowej albo na układzie wydechowym.

    > Masz jakikolwiek dowód na poparcie swoich tez, czy tylko tak sobie
    > gdybasz ?

    Jak na razie to Ty opowiadasz tu historie, przy których Baśnie Andersena
    brzmią jak zupełnie normalne opowieści z życia wzięte.

> [...]
    > samochodzie na prostym odcinku drogi przy prędkości niewiele powyżej
    > 20km/h, a jednak historia zna takie przypadki.

    Oczywiście, twoja historia jednak ma jeden słaby punkt - jeśli Ty na tą
    koleinę natrafiłeś, to zapewne inne samochody też musiały w jakiś sposób ją
    pokonać. Dlatego nie wierzę w tą historię, bo nie piszczesz nic o stadzie
    porozpieprzanych osobówek na poboczu.

    Zdjęcie pokaż i skończymy temat.

    Jurand.