  • 151. Data: 2010-05-30 14:49:49
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPK9G$Idk@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, a może Ty dostaniesz wezawnie do prokuratora za geożbe, jaką
    > właśnie stworzyłeś?

    P.S.
    Najpierw się durniu dowiedz co to jest "groźba karalna" i kiedy dana
    wypowiedź nosi znamiona takiej groźby.
    Uważasz się za eksperta w prawie. Tak, tak "prawie", a "prawie" czyni
    ogromną różnicę.
    Tak więc kolego przestań znów fantazjować i zejdź na ziemię :D

  • 152. Data: 2010-05-30 15:23:31
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    W dniu 2010-05-23 15:20, Bartas_M5 pisze:
    > Sorry kolego.
    > Nie po to kupiłem BMW żeby jeździć jak kapelusz i żeby stać w korkach.
    > BMW to filozofia i styl życia. Obliguje do pewnych zachowań na drodze.
    > Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.
    > Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz
    > co mam na myśli.

    Ten koles naprawde jest pierdolniety.
    Chyba ze trwa w tej konwencji od dluzszego czasu.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 153. Data: 2010-05-30 16:03:17
    Od: Bartas_M5 <b...@i...pl>

    > Ten koles naprawde jest pierdolniety.
    > Chyba ze trwa w tej konwencji od dluzszego czasu.

    też tak myślę, musi mieć koleś jakieś kompleksy chyba

  • 154. Data: 2010-05-30 16:04:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 14:24:16 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ile lat jeszcze będziesz mnie straszył, groził, zniesławiał i znieważał
    > publicznie ?

    Jacusiu, tyle samo lat ile Ty biłeś swoją żonę.

    > Jak zwykle z resztą. Dużo szczekasz, ale ząbki już straciłeś na ujadaniu i
    > poza szczekaniem nic nie jesteś w stanie zrobić, bo nawet prokuratura śmieje
    > się z ciebie i z twoich durnych donosów :D

    Jacusiu, wybacz, doświadczenie minie uczy, że jesteś tak głupi, iż aluzji,
    ironii i inych tego typu rzeczy nie potrafisz ani rozpoznać, ani pojąć.
    Idź wypełnij swym ciałem koleinę o głębokości 30cm - może znajdziesz tam
    sondę lambda od Punto?

    --
    ___________ (R)

  • 155. Data: 2010-05-30 16:04:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 14:49:49 +0200, Plumpi napisał(a):

    > P.S.
    > Najpierw się durniu dowiedz co to jest "groźba karalna" i kiedy dana
    > wypowiedź nosi znamiona takiej groźby.

    Chyba jednak pozwolę CI się dowiedzieć.

    --
    ___________ (R)

  • 156. Data: 2010-05-30 16:05:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 13:23:04 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Na oko wtedy oceniłem, że głębokość tej koleiny była 30-40cm (różnicey
    > poziomów pomiędzy wierzchołkiem fałdu, a dnem koleiny). Czy bliżej 30 czy
    > też 40 nie wiem, bo to jest tylko mój wynik szacunkowy na podstawie
    > porównania z wielkością koła TIR-a, a nie z dokładnego pomiaru, ale było na
    > tyle głęboko, że płytą podwozia przejechałem po asfalcie.

    Jacusiu, Twoi klienci wiedzą o tym, że w pomiarach robisz błedy rzędu
    300-400%?

    --
    ___________ (R)

  • 157. Data: 2010-05-30 17:47:04
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > prawie do połowy jego średnicy lub jak kto woli wysokości.
    > Zatem jaka mogła być różnica poziomów pomiędzy utworzonym wybrzuszeniem
    > (fałdem), a dnem koleiny ?
    > Chyba każdy umie liczyć ?
    >
    > Wyglądało to tak:
    >
    > ----O___o-------
    >
    > ---- płaszczyznba jezdni
    > O duże wybrzuszenie (fałd) przy koleinie
    > o małe wybrzuszenie (fałd)
    > ___ dno koleiny
    >
    > Poza tym proszę Cię i wszystkich innych - nie zniżajcie się do poziomu
    > Adama Płaszczycy bo to nie przynosi nic dobrego grupie dyskusyjnej, ani

    I to wszystko pamiętasz sprzed 10 lat ;)

    Jurand.

  • 158. Data: 2010-05-30 18:40:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o

    napisał w wiadomości news:4c0266d4$1@news.home.net.pl...

    > Ten koles naprawde jest pierdolniety.
    > Chyba ze trwa w tej konwencji od dluzszego czasu.

    Trwa.
    Ja go splonkowałem z pół roku temu, po jego pierwszych 5 postach -
    wszystkie były w tym samym stylu.

  • 159. Data: 2010-05-30 19:28:38
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPN4G$Idw@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, tyle samo lat ile Ty biłeś swoją żonę.

    No widzisz durniu i tu możesz za to mnieć problemy, bo to już są pomówienia.

> [...]
    > ironii i inych tego typu rzeczy nie potrafisz ani rozpoznać, ani pojąć.
    > Idź wypełnij swym ciałem koleinę o głębokości 30cm - może znajdziesz tam

    Jak zwykle coś ci się popier....ło.
    Widzę, że masz tylu znienawidzonych oponentów, że już sam nie wiesz kto jest
    kim i o co z nim zadzierasz.
    Adasiu, idź się lecz do psychiatry.

  • 160. Data: 2010-05-30 19:36:13
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I to wszystko pamiętasz sprzed 10 lat ;)

    Tzn. co ?
    Że tam była taka koleina ?
    Tak, pamietam, bo sytuacje, po których się nabiera respektu do samochodu i
    drogi na długo pozostają w pamięci.