eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMWRe: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Date: Thu, 3 Jun 2010 14:14:58 +0200
    <4bf6dd35$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <ht6u2e$8fd$1@news.onet.pl>
    <4bf70780$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht73dk$2qj$1@usenet.news.interia.pl> <ht7r3l$nks$1@news.onet.pl>
    <ht8tps$9s0$1@usenet.news.interia.pl> <ht9f2g$mji$1@news.onet.pl>
    <ht9fs1$ov7$1@news.onet.pl> <ht9h5j$slq$1@news.onet.pl>
    <e...@4...com> <ht9mk5$9r9$1@news.onet.pl>
    <htaie0$1tdi$1@news.mm.pl> <htb58m$kpq$1@news.onet.pl>
    <r...@4...com> <htbed9$j9k$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <htpem0$rcq$1@news.onet.pl>
    <htpeql$rqs$1@news.onet.pl> <htpfvc$uad$1@news.onet.pl>
    <htqibn$pqo$1@news.onet.pl> <htqk2p$tr9$1@news.onet.pl>
    <htr01c$bg8$1@newsread1.aster.pl> <7...@p...pl>

    news:7274987.20100603030651@pik-net.pl...

    > Żadne krzyki i płacze nie przekonają go, że czarne jest czarne a białe
    > - białe.
    >
    > I nie 30-40 cm tylko pół koła TIRa. On sobie nawet nie zdaje sprawy,
    > jaką takie koło ma średnicę...

    Napisałem dokładnie jaką średnicę kół miało moje auto 14" to jest ok. 56-58
    cm i jaką średnicę mają koła TIR-ów.
    Koło 22" TIR-a ma ponad 90cm średnicy, zaś 20" nieco mniej. Czy TIR, któego
    obserwowałem miał koła 20 czy też 22" tego nie wiem, bo na pierwszy rzut oka
    tego nie widać.
    Wybaczcie, ale mam totalnie w d..... Wasze "widzinamsię". Jestem przekonany,
    że ta dziura miała taką głębokość, bo to ja w nią wjechałem, a nie Wy. To co
    Wam się wydaje nie ma dla mnie żadnego znaczenia, bo są to tylko i wyłącznie
    Wasze wyobrażenia lub też raczej brak wyobraźni.
    Do Juranda. Wybacz, ale żadne Twoje krzyki, żale czy płacz nie jest w stanie
    zmienić rzeczywistości, bo ja wiem z czym się wtedy spotkałem. To czy
    uwierzysz w moją historię to Twoja sprawa i masz do tego zupełne prawo,
    tylko kur.... nie pisz, że z mojej strony są to kłamstwa, bo nie masz do
    tego żadnych podstaw. Nie masz żadnych dowodów ani z tego konkretnego mojego
    zdarzenia, ani też dowodów porównawczych. Są to tylko i wyłącznie Twoje
    wyobrażenia.
    Do jegomościa podpisującego się czak norris.
    Piszesz: "Gdybyś wjechał z prędkością ~70km/h w 30-40cm koleinę autem
    osobowym, to nie ma fizycznej możliwości abyś nie zdemolował auta w stopniu
    uniemożliwiającym dalszą jazdę."
    W związku z tym mam pytania:
    Skąd masz takie przekonanie ?
    Masz jakikolwiek dowód na poparcie swoich tez, czy tylko tak sobie gdybasz
    ?
    Wiele rzeczy nam się nie mieści w głowie np. że można przeżyć zderzenie z z
    betonowym filarem przy prędkości ponad 100km/h lub też można zginąć w
    samochodzie na prostym odcinku drogi przy prędkości niewiele powyżej 20km/h,
    a jednak historia zna takie przypadki.

    Tak więc jeszcze raz pytam czy macie cokolwiek na poparcie swoich twierdzeń
    czy są to tylko i wyłącznie Wasze własne wyobrażenia ?

    Proponuję jednak zakończyć te idiotyczne przepychanki, które prowadzą do
    nikąd.