eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMWRe: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Date: Thu, 3 Jun 2010 17:24:21 +0200
    <4bf6dd35$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <ht6u2e$8fd$1@news.onet.pl>
    <4bf70780$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht73dk$2qj$1@usenet.news.interia.pl> <ht7r3l$nks$1@news.onet.pl>
    <ht8tps$9s0$1@usenet.news.interia.pl> <ht9f2g$mji$1@news.onet.pl>
    <ht9fs1$ov7$1@news.onet.pl> <ht9h5j$slq$1@news.onet.pl>
    <e...@4...com> <ht9mk5$9r9$1@news.onet.pl>
    <htaie0$1tdi$1@news.mm.pl> <htb58m$kpq$1@news.onet.pl>
    <r...@4...com> <htbed9$j9k$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <htpem0$rcq$1@news.onet.pl>
    <htpeql$rqs$1@news.onet.pl> <htpfvc$uad$1@news.onet.pl>
    <htqibn$pqo$1@news.onet.pl> <htqk2p$tr9$1@news.onet.pl>
    <htr01c$bg8$1@newsread1.aster.pl> <7...@p...pl>
    <hu86c5$etf$1@news.onet.pl>

    news:hu86c5$etf$1@news.onet.pl...

    > Napisałem dokładnie jaką średnicę kół miało moje auto 14" to jest ok.
    > 56-58 cm i jaką średnicę mają koła TIR-ów.
    > Koło 22" TIR-a ma ponad 90cm średnicy, zaś 20" nieco mniej. Czy TIR,
    > któego obserwowałem miał koła 20 czy też 22" tego nie wiem, bo na pierwszy
    > rzut oka tego nie widać.
    > Wybaczcie, ale mam totalnie w d..... Wasze "widzinamsię". Jestem
    > przekonany, że ta dziura miała taką głębokość, bo to ja w nią wjechałem, a
    > nie Wy. To co Wam się wydaje nie ma dla mnie żadnego znaczenia, bo są to
    > tylko i wyłącznie Wasze wyobrażenia lub też raczej brak wyobraźni.

    No jak na razie to Ty dajesz mocny upust swojej li tylko wyobraźni, bo z
    rzeczywistością to nic wspólnego mieć nie może.

    > Do Juranda. Wybacz, ale żadne Twoje krzyki, żale czy płacz nie jest w
    > stanie zmienić rzeczywistości, bo ja wiem z czym się wtedy spotkałem.

    A ja kiedyś spotkałem UFO. Normalnie jadę sobie jedynką - patrzę, coś na
    poboczu stoi. Wielkie, plaskate i oświetlone. Zatrzymuję się, a tu normalne
    UFO. Podchodzą trzy zielone ludziki i jeden pyta, którędy na Warszawę. To im
    pokazałem i polecieli.

    > To czy uwierzysz w moją historię to Twoja sprawa i masz do tego zupełne
    > prawo, tylko kur.... nie pisz, że z mojej strony są to kłamstwa, bo nie
    > masz do tego żadnych podstaw.

    Jak sobie przeklniesz, to się czujesz bardziej męski?

    > Nie masz żadnych dowodów ani z tego konkretnego mojego zdarzenia, ani też
    > dowodów porównawczych. Są to tylko i wyłącznie Twoje wyobrażenia.

    Akurat dowody porównawcze mam. Przy dużo płytszych koleinach niejeden urwał
    sobie wydech i roztrzaskał miskę olejową. Tak więc wybacz - w 35 cm koleinę
    na krajowej, często uczęszczanej drodze, nie uwierzę, jeśli nie zobaczę
    chociażby zdjęcia. Jak na razie to Ty usiłujesz nagiąć rzeczywistość
    udowadnianiem, że auto o prześwicie c.a. 10 cm przejeżdża przez 35 cm rów,
    zaledwie zagniatając tłumik i urywając plastikowy chlapacz.

    > Do jegomościa podpisującego się czak norris.
    > Piszesz: "Gdybyś wjechał z prędkością ~70km/h w 30-40cm koleinę autem
    > osobowym, to nie ma fizycznej możliwości abyś nie zdemolował auta w
    > stopniu uniemożliwiającym dalszą jazdę."
    > W związku z tym mam pytania:
    > Skąd masz takie przekonanie ?

    Wystarczy się odrobinę zastanowić, co się stanie, jeśli 1.5 tonowa masa
    prześlizgnie się po wybrzuszeniu asfaltu. Już widzę, jak taka masa "podnosi
    się" na misce olejowej albo na układzie wydechowym.

    > Masz jakikolwiek dowód na poparcie swoich tez, czy tylko tak sobie
    > gdybasz ?

    Jak na razie to Ty opowiadasz tu historie, przy których Baśnie Andersena
    brzmią jak zupełnie normalne opowieści z życia wzięte.

    > Wiele rzeczy nam się nie mieści w głowie np. że można przeżyć zderzenie z
    > z betonowym filarem przy prędkości ponad 100km/h lub też można zginąć w
    > samochodzie na prostym odcinku drogi przy prędkości niewiele powyżej
    > 20km/h, a jednak historia zna takie przypadki.

    Oczywiście, twoja historia jednak ma jeden słaby punkt - jeśli Ty na tą
    koleinę natrafiłeś, to zapewne inne samochody też musiały w jakiś sposób ją
    pokonać. Dlatego nie wierzę w tą historię, bo nie piszczesz nic o stadzie
    porozpieprzanych osobówek na poboczu.

    Zdjęcie pokaż i skończymy temat.

    Jurand.