  • Data: 2011-05-18 11:06:09
    Temat: Re: POLSKA
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:4dd3a3ae$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...

    > A gdzie logika, wyważenie korzyści i skutków ubocznych?

    Dobra, jeśli nakaz używania świateł powoduje, że każdy pojazd bez włączonych
    świateł uznaje się za nie znajdujący w ruchu, to każda osoba bez
    obowiązkowej kamizelki/odblasku również będzie narażona na niedostrzeżenie.
    Rajt?

    I teraz: czy tu nie działa teoria o nadmiarze bodźców?
    Nie uważasz, że np. coraz częściej walające się po rowach kamizelki
    odblaskowe będą tych bodźców stwarzać jeszcze więcej, jeśli kamizelki będą
    jeszcze powszechniejsze?

    Bo zauważyłem, że "służby drogowe" wracają do pomarańczowych kamizelek, tak
    już te zielone spowszedniały.

    --
    Jasio
    etz vfr