  • Data: 2023-08-06 18:57:33
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba tak. Na Corningu nie kończy się świat.

    Ale jak widać nie maja się czym chwalić..

    > Może być cięższe. (ale MMG82 jest lżejsza niż PF4)

    I to mimo tego że ma większą baterie..

    > Bo nie mam już/chwilowo (po kupnie SG A23) możliwości.
    > Nadto RN9p odpowiada mi.

    > Mam dobre zdanie o Motorolach -- pomijając szkła.

    Miałem w sumie dwie, w tym jedna jeszcze Hamerykańska.  W obydwu jakość
    dźwięku dość daleka od oczekiwanej. A szkło w obecnej dopiero niedawno
    złapało małą ryskę. Telefon mam już jakieś 3 lata.

    ola-motog82dualsim/

    >  lżejsza, pojemniejszy akumulator, karta SD, IP52, radio FM
    >  brak IrDA, brak BeiDou, słabszy procesor
    >   PF4   Qualcomm Snapdragon 870
    >   MMG82 Qualcomm Snapdragon 695
    >

    > https://versus.com/pl/qualcomm-snapdragon-695-5g-vs-
    qualcomm-snapdragon-870

    > PF4 ma L1/L5 -- MMG82 raczej nie ma
    >
    > Z tymże 695 ponoć jest dziś za 650 pln
    >
    > https://www.gsmmaniak.pl/1429870/realme-9-5g-promocj
    a-dobra-cena-tani-telefon-opinia/

    Nie zwróciłeś uwagi na najważniejsze - cenę. Ale zdaje się na mGSM coś z
    tym pochrzanili, POCO idzie kupić sporo poniżej 1900zł. Ale to nie
    zmienia faktu że Moto jest sporo tańsza.

    Ktoś pisze ewidentne głupoty. Najtańszy jakiego widzę to 1300zł bez grosza.