  • Data: 2023-08-08 09:13:14
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc może ta:
    >

    > https://allegro.pl/oferta/smartfon-motorola-moto-g31
    -4-gb-128-gb-grey-13623470349

    > Mota? za 529 pln
    >
    > https://versus.com/pl/mediatek-helio-g85 <-- z poprzedniej epoki ;)
    > G85
    > 4/128 <-- do wielu zadań wystarczy
    > A11
    > 5Ah
    > NFC
    > BT5
    > OLED (CPU energożerny, ale ekran oszczędny)
    >
    > Zamiast drogiego DualBand smartfonu -- można kupić
    > jakąś taniochę a za resztę kupić zegarek z DB GNSS.
> [...]
    pos=3&_psq=active&_ss=e&_v=1.0

    > 529 smartfon + 539 zegarek + kilka stóweczek ubezpieczenie a za
    > cenę Poco F4 można mieć komplet znacznie funkcjonalniejszy niż PF4.
    >
    > -=-
    >
    > Na razie jestem zadowolony z RN9p i zegareczka, ale
    > w przyszłości można rozpatrywać...
    >
    > -=-
    >
    > Jaki szpan!!! Płacenie zegarkiem!!!
    > Ponoć całodobowy monitoring SPO2.
    > Można gadać via zegarek.
    > 36.3 grama+pasek -- w 50 gramach zmieści się
    >
    > Jeszcze chwila a zacznę żałować kupna Amazfit... ;)

    Jak będę kupował następny telefon to poza dobrym audio poszukam czegoś
    co poszło bardziej w szerokość a nie w długość. Właśnie ta ich długość
    to najbardziej wnerwiająca cecha w współczesnych Motorolach, tak więc
    następnym telefonem raczej nie będzie Motorola.

    A coś więcej o tym zegarku? Jakie ma funkcje?