  • Data: 2023-07-17 14:59:48
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczorajsze porównanie kilku telefonów pokazuje wyraźne różnice.

    Ale jak to wygląda z punktu widzenia praktyki, są jakieś ograniczenia,
    coś gorzej działa, czy to tylko papierowe dane w stylu - np. telefon
    widzi mniejszą liczbę satelitów?

    > Jeśli mają dobrą GNSS itd. -- być może. ;)

    Z tego co widziałem niektóre są dedykowane dla podróżników, a więc
    przynajmniej teoretycznie zasięg GSM i GNNS powinien być lepszy niż w
    przeciętnym telefonie.