  • Data: 2023-07-18 09:16:42
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolejna praktyka... W Euro AGD nie zdołałem połączyć się z netem.
    > W swoim włączyłem HS bez hasła -- ale nie połączyłem się z testowanym...
    >
    > Obok był salon Samsunga -- telefony podłączone do netu i z zainicjowanym
    > sklepem Google. A14, mój RN9p i A54. A54 leżał w najlepszym miejscu, choć
    > różnice nie były duże, bo pomiędzy A1 i A54 było mniej niż pół metra.
    >
    > Testowanie trwać mogło około 25 minut. Xiaomi testowałem podobnie.
    > Mój chwilami (na kilka minut) łapał pozycję -- od 40 m do 65 m
    > niedokładności. A54 nie widział satelitów (leżał najbliżej szklanego
> [...]

    Dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienie. Ale musisz mieć niezły dylemat czy
    kupować F4 czy nie.. Osobiście proponuję Ci przyjrzeć się starszym
    modelom Motoroli, a dlatego starszym bo nie dość że tańsze to jeszcze z
    dostępnym ekranem jakiego szukasz, czego nowsze już nie mają. I
    najważniejsze z całkiem sensownym modelem zmieścisz się poniżej 1000zł.