  • 1. Data: 2013-09-20 16:19:54
    Temat: PO zagadnienie 2
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    dostałem dziś z serwisu taki algorytm:

    Reset elektroniki UPSa:

    1: Odlacz zalaczone obciazenia.

    2: Odlacz UPS z gniazdka sciennego.

    3: Rozlacz wewnetrzna baterie UPS.

    4: Nacisnij i przytrzymaj klawisz "On" na UPS przez 5 sekund

    5: Podlacz ponownie wew. baterie.

    6: Podlacz UPS do pewnego zrodla energii.

    7: Wlacz w UPS.

    nie mam aż tak wysokiego POIQ jak stachu czy Roman no i nie rozumiem, może
    Ktos załapie i mi wytłumaczy?

  • 2. Data: 2013-09-20 17:07:09
    Temat: Re: PO zagadnienie 2
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <...@...s> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 7: Wlacz w UPS.
    >
    > nie mam aż tak wysokiego POIQ jak stachu czy Roman no i nie rozumiem, może

    Zamiast pisać 2 razy spróbuj może chociaż raz przeczytać. Może wtedy
    zrozumiesz

  • 3. Data: 2013-09-22 11:31:20
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    faktycznie, może im chodzi o to, żeby całkowicie odłączyć zasilanie... to
    czemu to się nazywa reset elektronki?

    problem jest taki, że UPS załącza się na baterii, po chwili przełącza się na
    sieć, po czym wraca do baterii i znów przełącza się na sieć itd... klika
    przekaźnikami...

    widziałem kilka opisów, ale jakoś nie tyczą się chyba mojego przypadku...

  • 4. Data: 2013-09-22 13:27:35
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l1mddb$nu8$1@node2.news.atman.pl...
    > faktycznie, może im chodzi o to, żeby całkowicie odłączyć zasilanie... to
    > czemu to się nazywa reset elektronki?

    Jak w układzie są jakieś elementy, które pobierają mało prądu z zasilacza,
    to do pracy może im wystarczyć energia zgromadzona w elektrolitach. Stąd
    odłączyć wszystko i jeszcze poczekać na rozładowanie. Czasem jeszcze każą po
    odłączeniu wszelkiego zasilania wcisnąć włącznik zasilania, w celu szybszego
    rozłądowania kondensatorów.

    > problem jest taki, że UPS załącza się na baterii, po chwili przełącza się
    > na sieć, po czym wraca do baterii i znów przełącza się na sieć itd...
    > klika przekaźnikami...

    Może wystarczy ustawić większy zakres histerezy (tzn. zwiększyć różnicę
    pomiędzy napięciem sieci przy którym załącza się akumulatora a napięciem
    odłączenia).