  • Data: 2009-07-25 13:56:31
    Temat: Re: PNK - kolejna nowelizacja
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh6b6m2.qv8.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Zwykły telefon jest. W tym miejscu najlepiej postawić kropkę. Opisowe
    > adresy, tak jak w Skype, są wygodne. Temu nie przeczę. Ale ta wygoda
    > okupiona test tym, że śwat Skype niedostępny jest ze zwykłych telefonów.

    Skype nie jest telefonia powszechna. Powszechny jest SIP. Masz do tego cala
    mase telefonow roznych producentow, ktore bez problemu moga ze soba gadac.

    > A nie zapowiada się na razie, by świat cyfr miał szybko skapitulować
    > przed światem liter.

    I co, emaile tez masz numeryczne ? Adresy witryn ? Juz dawno skapitulowal
    tylko akurat tego nie dostrzegasz.

    > Odwrotnie też można -- do opisów Skype można (w telefonie lub centrali)
    > przypisać numery. Tak się zresztą robi, gdy ktoś chce połączyc oba
    > systemy. Ale to są tylko lokalne działania, nie maja one nic wspólnego
    > z ogólnie przyjętym systemem numeracji (adresowania).

    Ogolnie przyjety system adresowania SIP umozliwia przeciez uzywanie adresow
    opisowych i nie wymaga zadnego lokalnego wsparcia. Kwestia czy sie mowi o
    systemie telefonii sprzed nie wiem tam ilu lat czy wspolczesnym.