  • Data: 2009-07-18 13:24:51
    Temat: Re: PNK - kolejna nowelizacja
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vari napisał:

    > No jak to. Przecież kolejna Biedronka czy inny Oszołom (Auchan) MUSI
    > mieć PABXa z publicznym zakresem numeracji aby się na czwarte biurko
    > pod lewym filarem w magazynie można było dodzwonić "z miasta".

    Ja mam wrażenie, że im raczej chodzi o to, żeby się nie dało z miasta
    dodzwonić. Ale mniejsza o to, nie o tym chciałem. Pytałem dlaczego
    ludność miałaby dostać kociokwiku od wprowadzenia numeru 22-012-34-56,
    skoro dzisiaj jest on wolny.

    Jarek

    --
    Podchodzą mnie wolne numery -- slowfoxy, ale ubóstwiam po prostu,
    fara ra ra, fara ra ra...