  • Data: 2009-07-18 11:42:03
    Temat: Re: PNK - kolejna nowelizacja
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Zrozum ze jak projektujesz to przyjmujesz jakies rozsadne zalozenia.
    > Potem pewne rzeczy da sie dolozyc latwo, a inne .. najlepiej byloby
    > caly sprzet wymienic. A tego sie nie wymienia co roku, bo zbyt drogo
    > by wyszlo.

    No właśnie, mnie się zdarza co jakiś czas coś projektować. Głównie tak
    zwane założenia podstawowe. I zawsze staram się robić to tak, by nawet
    przy mało prawdopodobnych zmianach zewnętrznych nie trzeba było zmieniać
    podstaw projektu.

    > I skad ma projektant wiedziec ze za dwa lata najwazniejsza bedzie np
    > opcja ustawienia indywidualnych dzwonkow ?
    > Albo np ustawodawca sobie zazyczy wysylania skrzynki glosowej e-mailem

    Jak nie mają tak podstawowej umiejętności przewidywania, to niech se
    innej roboty poszukają. Naprawdę nie każdy musi. Albo niech sobie
    zaimplementują kobiecą intuicję albo szklaną kulę, skoro uważają, że
    właśnie to jest potrzebne a nie co ine.

    > Poza tym mechanik moze chciec byc w jednej grupie z dostawcami czesci.

    Chcieć to se może. Ważne, czy oni go będą chcieli. Może tak, może nie.
    Ale dycyzja będzie nieodwołalna -- skargi do UKE nic nie pomogą.

    > A innego nie bedzie - i mozesz miec pretensje do siebie ze nie kupiles
    > sobie telefonu takiego co to wybiera numery sam, wystarczy je znalezc
    > w google ..

    Telefon sam wybiera numery? Za taki, to ja dziękuję. Zresztą miałem
    już taki i pisałem o nim -- taz na dobę dzwonił skubaniec do Tele2.
    Podobno w celu konsultacji w sprawach numeracji.

    > Wiekszosc telefonow pamiec na numery ma.

    A potrafią współpracować ze sobą, wzajemnie wymieniać się informacjami,
    aby wszystkie zawsze pamiętały to samo?

    > Ale wtedy trzeba dodac kolejne cyfry :-)

    Po co?

    > I co ci to da ? Zrobisz sobie siec rodzinna, ale do innych palec ci
    > odpadnie :-)

    Przecież już mi odpadł. Teraz stukam ołówkiem.

    --
    Jarek