  • Data: 2009-07-18 12:46:29
    Temat: Re: PNK - kolejna nowelizacja
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > To siegnij do najstarszego projektu i pomysl jakby dzis wygladaly
    > wymagania. I czy da sie rozszerzyc.

    Co rozszerzyć? Wymagania? Tak, często można rozszerzyć *jeszcze bardziej*,
    a nie wpłynie to na owe założenia.

    > Nosz kurde - przez 100 lat wystarczalo "tuuu, tuuu, tuuu", a teraz sie
    > nagle okazuje ze trzeba odtwarzac mp3, kazdy moze miec inny sygnal dla
    > kazdego dzwoniacego, i jeszcze o innej porze nocy, a najlepiej jakby
    > mu dac prosta mozliwosc programowania regul ..

    No to się odtwarza. W czym problem? Akurat *te* założenia były dobrze
    zrobione, bo stuletni dzwonek nadal dzwoni.

    > No powiedzmy ze oni go chca, bo przeciez on im placi.
    > Clou jest takie, ze tobie z tego rybka.

    Mnie? Ależ skąd! Jak Zdzisiek, ten co mi tak po mistrzowsku zmienia
    opony, powie, że jego kumpel z wojska Heniek ma pod Olsztynem taki
    warsztat i w razie potrzeby to on go poleca, to dla mnie jest coś.
    To jest dużo więcej niż droga reklama na bilbordach w stylu "my som
    majlepsze".

    > Ty dziekujesz, a reszta sobie chwali :-)

    Reszta? Wszystcy poza mną? Sądziłem, że idiotów na świecie jest jednak
    mniej.

    > No popatrz co za glupi projektanci, powinni ich z roboty wywalic, bo
    > nie potrafia przewidziec tak podstawowej funkcjonalnosci :-)

    Skąd ten wniosek?

    > Tak czy inaczej - te numery z ktorych naprawde czesto korzystasz
    > wpiszesz sobie w telefon. Klopot jest z bardziej okazjonalnymi.

    No a ja właśnie o tych okazjonalnych. Chciałbym pozbyć sie chociaż
    jednego kłopotu. Coś niezwykłego w tej chęci?

    > No bo kazda grupa interesow jak zacznie rezerowac, to nie starczy :-)
    >
    > Chyba ze od razu rzad wprowadzi stosowne oplaty, a potem i tak bedzie
    > burdel.

    Nie ma nic przeciwko opłatom za *niewykorzystaną* numerację.

    --
    Jarek