eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - zmiana regulaminu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2011-04-30 17:05:09
    Temat: Re: PLAY - zmiana regulaminu
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-04-22 11:08, gregor pisze:
    > Witam
    >
    > Chcialem zapytac, czy ktos oprocz mnie bedzie wypowiadal umowe w PLAYu
    > otoz wyslali mi pismo ze zmiana cennika (0800, 0700 i takie tam) +
    > jakies unijne zmiany co zgodnie z prawem moga wprowadzic ale zmiany
    > cennika juz nie tak bardzo przynajmniej wg mojego rozumowania
    >

    ok nawiazujac dalej PLAY odpowiedzial, spodziewalem sie tego:

    Szanowny Panie,


    w związku z Pana pismem z dnia xxx dotyczącym rezygnacji z usług
    świadczonych przez P4 Sp. z o.o. informujemy, iż Umowa dla numeru 48xxx
    zostanie rozwiązana z dniem 31 maja 2011 roku, z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia określonym w §16 pkt 1 i 5 Regulaminu Świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych dla Abonentów.

    Informujemy również, że umowa została podpisana w ramach Oferty
    Promocyjnej "One Play Pro 40", w której zobowiązał się Pan nie
    rozwiązywać jej przez okres 36 miesięcy. Zgodnie z postanowieniami
    Regulaminu Oferty rozwiązując Umowę przed upływem wyznaczonego okresu,
    jest Pan zobowiązany do uregulowania opłaty specjalnej w proporcjonalnej
    kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do czasu jej wygaśnięcia.

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem *500 (z
    telefonu Play).



    --
    no i szykuje odpowiedz, przed tym bede chyba sie kontaktowal z
    rzecznikiem praw konsumenta ale moze z gruby bedzie ktos kumaty to moze
    sie i obejdzie (chodzi o ew. korekty):


    W odpowiedz na zgłoszenie nr xxx z dnia xxx

    odnosząc się do pisma cyt:
    ,,Zgodnie z postanowieniami Regulaminu Oferty rozwiązując Umowę przed
    upływem wyznaczonego okresu, jest Pan zobowiązany do uregulowania opłaty
    specjalnej w proporcjonalnej kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do
    czasu jej wygaśnięcia."

    Informuję, że w artykule 60a. ustawy o Prawie telekomunikacyjnym (z dnia
    16 lipca 2004 z poźn. zm.)

    istnieje zapis:
    (Art. 60a - fragment, pkt 2 i 3)
    2. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, o którym mowa w
    ust. 1, dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie
    przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa
    w art. 57 ust. 6, o czym abonent powinien zostać także poinformowany.
    3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia
    zmian, o których
    mowa w ust. 1, wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym
    również usunięcia niedozwolonych postanowień umownych.


    W takim razie zwracam się z prośbą o wyjaśnienie czy wprowadzane przez
    Państwa zmiany w cenniku tj. opłaty za połączenia głosowe z infoliniami
    i numerami audioteksowymi wynikają ze zmian prawa. Jeśli było takie
    prawo proszę o podanie podstawy prawnej odnośnie tej zmiany.

    pozdro
    gregor


  • 22. Data: 2011-04-30 19:07:40
    Temat: Re: PLAY - zmiana regulaminu
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-30 19:05, gregor pisze:

    > Informujemy również, że umowa została podpisana w ramach Oferty
    > Promocyjnej "One Play Pro 40", w której zobowiązał się Pan nie
    > rozwiązywać jej przez okres 36 miesięcy. Zgodnie z postanowieniami
    > Regulaminu Oferty rozwiązując Umowę przed upływem wyznaczonego okresu,
    > jest Pan zobowiązany do uregulowania opłaty specjalnej w proporcjonalnej

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do czasu jej wygaśnięcia.
    >
    > W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem *500 (z
    > telefonu Play).
    >
    >
    >
    > --
    > no i szykuje odpowiedz, przed tym bede chyba sie kontaktowal z
    > rzecznikiem praw konsumenta ale moze z gruby bedzie ktos kumaty to moze
    > sie i obejdzie (chodzi o ew. korekty):
    >
    >
    > W odpowiedz na zgłoszenie nr xxx z dnia xxx
    >
    > odnosząc się do pisma cyt:
    > ,,Zgodnie z postanowieniami Regulaminu Oferty rozwiązując Umowę przed
    > upływem wyznaczonego okresu, jest Pan zobowiązany do uregulowania opłaty
    > specjalnej w proporcjonalnej kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do
    > czasu jej wygaśnięcia."
    >
    > Informuję, że w artykule 60a. ustawy o Prawie telekomunikacyjnym (z dnia
    > 16 lipca 2004 z poźn. zm.)
    >
    > istnieje zapis:
    > (Art. 60a - fragment, pkt 2 i 3)
    > 2. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, o którym mowa w
    > ust. 1, dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie
    > przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa
    > w art. 57 ust. 6, o czym abonent powinien zostać także poinformowany.
    > 3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia
    > zmian, o których
    > mowa w ust. 1, wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym
    > również usunięcia niedozwolonych postanowień umownych.
    >
    >
    > W takim razie zwracam się z prośbą o wyjaśnienie czy wprowadzane przez
    > Państwa zmiany w cenniku tj. opłaty za połączenia głosowe z infoliniami
    > i numerami audioteksowymi wynikają ze zmian prawa. Jeśli było takie
    > prawo proszę o podanie podstawy prawnej odnośnie tej zmiany.

    Jeśli już ryzykujesz pójście w tą stronę,. to proponuję odpowiednio
    potraktować "opłatę specjalną" w kontekście art 57 ust. 6 PT


    W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w
    tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej,
    związanego z ulgą przyznaną abonentowi, wysokość roszczenia z tytułu
    jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez dostawcę usług
    z winy abonenta przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta nie
    może przekroczyć wartości ulgi przyznanej abonentowi pomniejszonej o
    proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej
    rozwiązania.


    Tu wyraźnie jest mowa o uldze, a opłatę specjalną mogą sobie wsadzić...
    Chyba :-) Pewnie w sądzie się dopiero tego dowiesz. Niemniej keep us
    informed :-)


  • 23. Data: 2011-04-30 20:47:57
    Temat: Re: PLAY - zmiana regulaminu
    Od: gregor <g...@s...pl>

    >
    > W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w
    > tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej,
    > związanego z ulgą przyznaną abonentowi, wysokość roszczenia z tytułu
    > jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez dostawcę usług
    > z winy abonenta przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta nie
    > może przekroczyć wartości ulgi przyznanej abonentowi pomniejszonej o
    > proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej
    > rozwiązania.
    >
    >
    > Tu wyraźnie jest mowa o uldze, a opłatę specjalną mogą sobie wsadzić...
    > Chyba :-) Pewnie w sądzie się dopiero tego dowiesz. Niemniej keep us
    > informed :-)
    >

    dobre, widac, ze w playu siedza prawnicy, ktorzy jeszcze nie zrobili matury

    gregor


  • 24. Data: 2011-08-26 10:15:30
    Temat: Re: PLAY - zmiana regulaminu
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-22 11:08, gregor pisze:
    > Witam
    >
    > Chcialem zapytac, czy ktos oprocz mnie bedzie wypowiadal umowe w PLAYu
    > otoz wyslali mi pismo ze zmiana cennika (0800, 0700 i takie tam) +
    > jakies unijne zmiany co zgodnie z prawem moga wprowadzic ale zmiany
    > cennika juz nie tak bardzo przynajmniej wg mojego rozumowania
    >

    No i w koncu udalo sie kupa czasu minela ale nie bedzie zadnej kary na
    dodatek jeszcze od Playa bede żądał kary (jak tylko wróci z urlopu
    pewien gostek z UKE)

    A to wszystko zasługa niekompetencji BOK :)

    gregor

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: