  • 1. Data: 2009-10-06 11:26:41
    Temat: PLAY przenosi roaming z Plusa do Orange
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    tak podaje dzisiejszy Dziennik. Czy wiadomo od kiedy?

    jk

  • 2. Data: 2009-10-06 12:20:10
    Temat: Re: PLAY przenosi roaming z Plusa do Orange
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl> napisał w wiadomości
    > tak podaje dzisiejszy Dziennik. Czy wiadomo od kiedy?

    mnie bardziej ciekawi czy można wypowiedzieć umowę operatorowi w związku z
    tak drastyczną zmianą... oczywiście chodzi o utratę zasięgu w miejscu
    zamieszkania z winyu jakby operatora

  • 3. Data: 2009-10-06 12:38:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    coolina pisze:
    > tak podaje dzisiejszy Dziennik. Czy wiadomo od kiedy?

    Dlaczego kolina to idiota i najwiekszy trol ? Bo w pisaniu bzdur nie
    sprawdza faktow iz Dziennik juz nie istnieje. Glupi kto uwierzyl
    kretynowi colinie

    > jk

    TY juz wiesz co colina sp*^&*(^

  • 4. Data: 2009-10-06 12:42:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Oct 2009 14:20:10 +0200, Wincynty napisał(a):

    > mnie bardziej ciekawi czy można wypowiedzieć umowę operatorowi w związku z
    > tak drastyczną zmianą... oczywiście chodzi o utratę zasięgu w miejscu
    > zamieszkania z winyu jakby operatora

    Informacja mówi, że zlikwidowano tylko wyłączność na roaming dla Plusa.
    Czyli jeżeli podpiszą umowę z innym operatorem, to zasięg się poprawi a nie
    pogorszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-10-07 10:44:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:7hhtms5jrfjj.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    > Plusa.
    > Czyli jeżeli podpiszą umowę z innym operatorem, to zasięg się

    Czyzby swiadczenie roamingu dla Playa to byl dobry interes, czy
    tylko pani prezes interweniowala ? :-)

    Ktos wie ja wyglada umowa z Plusem - jesli klient plusa dzwoni na
    playa w roamingu .. to play za odebranie placi czy ma placone ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-10-07 10:49:06
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > playa w roamingu .. to play za odebranie placi czy ma placone ? :-)

    Połaczenia Play-Paly są neutralne wg umowy

    jk

  • 7. Data: 2009-10-07 10:52:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 12:44:14 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Ktos wie ja wyglada umowa z Plusem - jesli klient plusa dzwoni na
    > playa w roamingu .. to play za odebranie placi czy ma placone ? :-)

    nikt nie wie jak wygląda, nikt nie wie ile to kosztuje - oprócz plusa i
    playa oczywiście.
    Play podawał tylko szacunkowe koszta miesięczne na poziomie 30 mln za
    wszystko co płaci Plusowi:
    http://forsal.pl/artykuly/357525,postep_w_rozmowach_
    p4_i_polkomtelu.html

    --