  • 1. Data: 2009-10-05 13:11:24
    Temat: Nowy MVNO
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    Pojawił się właśnie nowy operator - FM Group Mobile.
    Co sądzicie o tej ofercie?
    http://www.fmgroupmobile.pl/

    Tom

  • 2. Data: 2009-10-05 16:13:14
    Temat: Re: Nowy MVNO
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 05-10-2009 o 15:11:24 spiderpl <s...@j...pl> napisał:

    > Pojawił się właśnie nowy operator - FM Group Mobile.
    > Co sądzicie o tej ofercie?
    > http://www.fmgroupmobile.pl/
    >
    > Tom

    "Aby zostać członkiem Klubu FM GROUP, musisz przejść przez następujące
    etapy rejestracji:
    Pierwszy krok: Podpisanie Umowy Dystrybutorskiej
    Przed podpisaniem umowy wybierasz Sponsora (Członka Klubu FM GROUP, który
    pomoże wypełnić i zarejestrować Umowę Dystrybutorską, a także będzie się
    Tobą opiekował w późniejszym czasie: przekazywał istotne informacje i
    organizował szkolenia)."
    "Możesz także zarejestrować się on-line, wchodząc na stronę www.fmgroup.pl
    lub www.perfumy.fm"

    Cytaty powyżej wyjaśniają wszystko. Handlarze podróbkami perfumów będą
    dzwonić do siebie. O przepraszam, handlarze zapachami alternatywnymi ;)

    Pozdr.

    Joossef

  • 3. Data: 2009-10-06 10:36:06
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    spiderpl pisze:
    > Pojawił się właśnie nowy operator - FM Group Mobile.
    > Co sądzicie o tej ofercie?
    > http://www.fmgroupmobile.pl/

    Nie podoba mi się ważność konta. Ładując za 20zł konto mam aktywne tylko
    przez 15 dni.No i jak dla mnie odpada: to się opiera na Polkomtelu, więc
    u mnie w domu brak zasięgu.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |