  • 1. Data: 2009-10-06 11:35:42
    Temat: Plus - jakaś awaria na Mokotowie?
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Dziś nie mogę się prawie nigdzie dodzwonić z mojego Simplusa. 9 na 10
    prób połączenia z jakimkolowiek numerem (inny numer w Plusie, telefon
    stacjonarny TPSA) zwraca częsty sygnał (coś jakby "zajęte", tylko że 2
    razy większa częstość pulsowania). Czasami pojawia się komunikat "błąd
    połączenia". Próbowałem na różnych aparatach i jest to samo. SMSy też
    nie zawsze wychodzą. Czy tylko ja tak mam? Znajduję się w Warszawie na
    Mokotowie. Czyli niby tuż koło centrali Plusa, a takie numery :-o