  • 1. Data: 2009-10-05 17:08:26
    Temat: Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury
    Od: BearBag <c...@g...com>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16128

    ... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
    ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
    nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

  • 2. Data: 2009-10-05 17:14:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16128

    >... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
    ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze

    Nie ma co biadolic. Wole miec taki wybor niz zaden. Zawsze 500 MB za 15 zl
    lepsze niz 5 MB za 5 zl i tu nie ma co dyskutowac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-05 17:15:59
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu BearBag tak oto obwieścił(a):

    > ... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
    > ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
    > nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

    Łoł :D Freeeszcie

    A co marudzisz? Jest przecież 500MB..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 4. Data: 2009-10-05 17:20:22
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A co marudzisz? Jest przecież 500MB..

    marudze bo miesiecznie potrzebuje moze 10-20MB a placic musze i tak
    15zl wiec nie wiem czy sie oplaca brac pakiet.
    Chyba 95% userow freshama podobne potrzeby do mnie...

  • 5. Data: 2009-10-05 17:25:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    >marudze bo miesiecznie potrzebuje moze 10-20MB a placic musze i tak
    >15zl wiec nie wiem czy sie oplaca brac pakiet.
    >Chyba 95% userow freshama podobne potrzeby do mnie...

    No wiesz - przy 10 MB to jeszcze jest nad czym sie zastanawiac. Ale przy 15
    i wiecej - nie ma - pod warunkiem, ze swe potrzeby realizowac bedziesz w
    zasiegu 3G (nie wiem, jak z 2G) Playa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-05 17:25:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
    > nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

    Miesięcznie używam maksymalnie 2 MB. Reszta ruchu to wi-fi.

  • 7. Data: 2009-10-05 17:30:45
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał
    > A co marudzisz? Jest przecież 500MB..

    marudze bo miesiecznie potrzebuje moze 10-20MB a placic musze i tak
    15zl wiec nie wiem czy sie oplaca brac pakiet.

    A nie pomyślałeś, że w ten sposób nie będziesz musiał liczyć, sprawdzać,
    aktywować i robić tych wszystkich rzeczy, które do (małych) pakietów
    zniechęcają. Gdzie tu widzisz brak opłacalności, skoro i tak płacisz 15 zł?
    :)
    Ja czekałem na takie właśnie 0,5 GB za 15 zł. Teraz będę mógł wreszcie
    zacząć wykorzystywać telefon do sporadycznego łączenia z Siecią zamiast
    bujania się z ciężkim laptokiem :)

    Maciek.

  • 8. Data: 2009-10-05 17:30:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Miesięcznie używam maksymalnie 2 MB. Reszta ruchu to wi-fi.

    Czyli Ty niepotrzebujesz pakietu - nawet 5 MB za 5 zl nei bardzo Ci sie
    oplaca :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-10-06 10:44:37
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
    > nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

    No i mam teraz takie pytanie: czy ja mogę włożyć kartę SIM Play Fresh do
    modemu HSDPA i wykorzystać taki pakiet na komputerze?
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |

  • 10. Data: 2009-10-06 10:52:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > No i mam teraz takie pytanie: czy ja mogę włożyć kartę SIM Play Fresh do
    > modemu HSDPA i wykorzystać taki pakiet na komputerze?

    Technicznie nie ma przeciwwskazan na pewno.
    A czy sa formalne to nie wiem - poczytaj sobie regukamin.

    Pozdrawiam
    SDD