  • 1. Data: 2009-10-05 11:46:00
    Temat: Multimo - mobilny internet - warto?
    Od: "Kondziuch" <R...@w...pl>

    Mam pytanie do specjalistow.
    Ostatnio pojawil sie nowy operator - multimo.
    Czy macie jakies doswiadczenia w jakosci uslug tej firmy?
    Interesuje mnie net mobilny - 49 pln za 7gb danych miesiecznie.
    Umowa bezterminowa. Czyli, ze w dowolnym momencie bede mogl zrezygnowac. Mam
    swoj modem.

    Jak zasieg, szybkosc etc. w tej firmie?
    http://www.multimo.pl/internet-mobilny/

  • 2. Data: 2009-10-05 14:45:20
    Temat: Re: Multimo - mobilny internet - warto?
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Kondziuch tak oto obwieścił(a):
    > Mam pytanie do specjalistow.
    > Ostatnio pojawil sie nowy operator - multimo.

    Multimo to złodzieje.
    Doładowujesz konto i nie zawsze księgują środków.
    Poza tym internet rwie.
    Nieprofesjonalna obsługa.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2009-10-06 05:50:36
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Multimo to złodzieje.
    > Doładowujesz konto i nie zawsze księgują środków.
    > Poza tym internet rwie.
    > Nieprofesjonalna obsługa.

    co, obroty w salonie spadaja?

    --
    Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2009-10-08 08:57:51
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Wiesz, dziala to na laczach Orange'a, czyli powinno byc zadowalajace
    pod wzgledem technologicznym. Jezeli natomiast mieszkasz poza miastem,
    albo czesto sie przemiszczasz to wez orange'a sobie, bo ma cdma. Z tym
    ze do cdma bedziesz musial wziac sobie nowy modem (hybrydowy gsm +
    cdma), ale warto, bo nie trzeba juz na edge pracowac.

    ps byl gdzies na grupach podobny temat, taki male deja vu dla mnie:)