  • 1. Data: 2009-06-15 18:00:00
    Temat: PLAY - nadajnik w Radomsku
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Niedawno (chyba w sobote) uruchomiono wreszcie BTS GSM 900 w Radomsku.
    (3G jest mniej wiecej od Wigilii).
    Przy okazji zauwazylem (juz wczesniej na UMTS-ie), ze Play, podobnie jak Era
    wyswietla pelen numer dzwoniacego z Polski (z prefiksem miedzynarodowym
    +48), nie odstawiajac takiej wiochy jak Plus i Orange, ktore prezentuja
    numer bez +48.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-06-15 18:21:10
    Temat: Re: PLAY - nadajnik w Radomsku
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-06-2009 o 20:00:00 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > wyswietla pelen numer dzwoniacego z Polski (z prefiksem miedzynarodowym
    > +48), nie odstawiajac takiej wiochy jak Plus i Orange, ktore prezentuja
    > numer bez +48.

    A w czym Ci przeszkadza ta wiocha? Jak jesteś w Radomsku i ktoś dzwoni z
    Polski to do czego Ci ten kierunkowy?

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 3. Data: 2009-06-15 18:27:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A w czym Ci przeszkadza ta wiocha? Jak jesteś w Radomsku i ktoś dzwoni z
    > Polski to do czego Ci ten kierunkowy?

    Duzo ludzi zapisuje numery przenoszac je do ksiazki tel z listy polaczen
    (nieodebranych, odebranych). potem, bedac za granica i wybierajac numer z
    ksiazki dziwia sie bardzo, ze nie moze ich polaczyc lub laczy z jakims
    zagranicznym numerem. To taki przyklad pierwszy z brzegu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-06-15 20:03:11
    Od: pete <d...@o...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > ksiazki dziwia sie bardzo, ze nie moze ich polaczyc lub laczy z jakims
    > zagranicznym numerem. To taki przyklad pierwszy z brzegu.

    dawaj nastepny przyklad

  • 5. Data: 2009-06-15 20:12:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pete" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dawaj nastepny przyklad

    Klienci zagranicznych sieci GSM roamujacy w Polsce w Plusie i Orange. Po
    powrocie do kraju maja na liscie polaczen dzwoniace Polskie numery bez
    prefiksu, na ktore bez ich edycji nie mozna sie dodzwonic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-06-15 20:32:40
    Od: osiek <o...@g...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > powrocie do kraju maja na liscie polaczen dzwoniace Polskie numery bez
    > prefiksu, na ktore bez ich edycji nie mozna sie dodzwonic.

    nie wiem od czego to zależy ale Oranż czasami podaje pełny numer z +48

  • 7. Data: 2009-06-16 09:49:39
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "pete" <d...@o...pl> napisał

    > dawaj nastepny przyklad

    Przetłumacz sobie nazwę "GSM". A potem zastanów się jakie znaczenie ma kod
    kraju.
    SDD napisał, że Plus u niego nie dodaje prefiksu międzynarodowego. Więc
    teraz spróbuj wykonać w sieci Plus przekazywanie połączeń na nr bez tego
    prefiksu.
    Przez co chciałem powiedzieć, że burdel jest straszny i dobrze, że
    ktokolwiek pomyślał aby wreszcie trzymać się jakiegoś ***standardu***

    Maciek.

  • 8. Data: 2009-06-16 10:20:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > SDD napisał, że Plus u niego nie dodaje prefiksu międzynarodowego. Więc
    > teraz spróbuj wykonać w sieci Plus przekazywanie połączeń na nr bez tego
    > prefiksu.

    Paradoksalnie, te sieci, ktore daja prefiks na CLIP-ie to i z
    przekazywaniami na numery bez prefiksu +48 to sobie jakos radza, dopisujac
    +48 z deafulta.
    Plus faktycznie - kila.

    Pozdrawiam
    SDD