eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY kolejny rekordRe: PLAY kolejny rekord
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY kolejny rekord
    Date: Sun, 22 Nov 2009 22:06:40 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <hec950$mdj$1@news.onet.pl>
    References: <hde83i$saq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <hdechf$ort$1@news.onet.pl> <hded0c$qno$1@news.onet.pl>
    <hdedr4$ta0$1@news.onet.pl> <hec6bf$eid$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.118.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1258924000 22963 62.121.118.98 (22 Nov 2009 21:06:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Nov 2009 21:06:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hec6bf$eid$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:984883
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz wrote:

    > Otrzymałem odpowiedź. Jestem z niej niezadowolony. Pomijając już fakt,
    > że ten gimnazjalista, co to pisał, zrobił błąd ortograficzny (szweckiej,
    > zamiast szwedzkiej), to odpowiedź jest "na odczepnego":
    >
    > "W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku błędu systemu SMS-y na
    > numer szwecki nie dotarły do odbiorcy. Przepraszamy za zaistniałą
    > sytuację. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały
    > miejsca w przyszłości . W ramach rekompensaty proponujemy Panu
    > jednorazowy pakiet 20 minut do wszystkich krajowych sieci, który ważny
    > będzie przez jeden pełny Okres Rozliczeniowy. Jeżeli wyraża Pan zgodę na
    > tę formę rekompensaty, prosimy o kontakt z Obsługa Klienta, powołując
    > się na powyższy numer zgłoszenia"

    Musisz to docenić, bo od pewnego czasu reklamacje przestały być
    odrzucane z automatu, tylko rekompensowane, choć w dość smieszny sposób.


    >
    > A już brak zwrotu pieniędzy za niedostarczone smsy i w miejsce tego 20
    > minut (które są warte 1,00zł), po które muszę jeszcze dzwonić, to już
    > kuriozum.
    >

    Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte
    5,80 :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: