eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY kolejny rekordRe: PLAY kolejny rekord
  • Data: 2009-11-22 21:06:40
    Temat: Re: PLAY kolejny rekord
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz wrote:

    > Otrzymałem odpowiedź. Jestem z niej niezadowolony. Pomijając już fakt,
    > że ten gimnazjalista, co to pisał, zrobił błąd ortograficzny (szweckiej,
    > zamiast szwedzkiej), to odpowiedź jest "na odczepnego":
    >
    > "W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku błędu systemu SMS-y na
    > numer szwecki nie dotarły do odbiorcy. Przepraszamy za zaistniałą
    > sytuację. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały
    > miejsca w przyszłości . W ramach rekompensaty proponujemy Panu
    > jednorazowy pakiet 20 minut do wszystkich krajowych sieci, który ważny
    > będzie przez jeden pełny Okres Rozliczeniowy. Jeżeli wyraża Pan zgodę na
    > tę formę rekompensaty, prosimy o kontakt z Obsługa Klienta, powołując
    > się na powyższy numer zgłoszenia"

    Musisz to docenić, bo od pewnego czasu reklamacje przestały być
    odrzucane z automatu, tylko rekompensowane, choć w dość smieszny sposób.


    >
    > A już brak zwrotu pieniędzy za niedostarczone smsy i w miejsce tego 20
    > minut (które są warte 1,00zł), po które muszę jeszcze dzwonić, to już
    > kuriozum.
    >

    Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte
    5,80 :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: