  • 1. Data: 2009-11-11 11:42:24
    Temat: PLAY kolejny rekord
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
    listopada ok. czwartej rano.

    I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty
    Polskiej

  • 2. Data: 2009-11-11 12:52:16
    Temat: Re: PLAY kolejny rekord
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hde83i$saq$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    uzytkownik <b...@u...pl> wrote:

    > SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
    > listopada ok. czwartej rano.
    >
    > I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty
    > Polskiej

    E, nie narzekaj.
    Zdarzylo sie.

    Listom zdarza sie i pol roku krazyc.

    TA

  • 3. Data: 2009-11-11 13:00:31
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > E, nie narzekaj.
    > Zdarzylo sie.
    >
    > Listom zdarza sie i pol roku krazyc.
    >
    > TA

    cud że dotarł!

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 4. Data: 2009-11-11 13:08:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Grzegorz Brycki pisze:

    > cud że dotarł!

    U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację,
    zobaczymy co odpiszą.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-11-11 13:22:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację,
    > zobaczymy co odpiszą.

    Ja Ci już mogę teraz powiedzieć, co napiszą. Ale nie publicznie, bo to i
    o Kodeks wykroczeń i Kodeks karny podpada :-P

  • 6. Data: 2009-11-11 14:16:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "uzytkownik" napisał:

    > SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł...
    > uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

    Święta mu się pomyliły ;-)
    I tak dobrze, mógł dotrzeć dopiero na Boże Narodzenie...

    JoteR

  • 7. Data: 2009-11-11 16:07:29
    Od: "W" <no_mail@no_problem.org>

    > SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
    > listopada ok. czwartej rano.

    To i tak szybko.
    Ja kiedyś wykupiłem ubezpieczenie na wyjazd zagraniczny w mBanku i SMS-a
    z numerem polisy dostałem dokładnie w rok później :)

  • 8. Data: 2009-11-11 16:19:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W pisze:

    > To i tak szybko.
    > Ja kiedyś wykupiłem ubezpieczenie na wyjazd zagraniczny w mBanku i SMS-a
    > z numerem polisy dostałem dokładnie w rok później :)

    Tak na przyszłość: polecam Generali (online:
    https://www.generalidirect.pl/ubezpieczenia-turystyc
    zne/ubezpieczenie-w-podrozy
    )

    Często wychodzi taniej, a i sumy ubezpieczenia w najniższych ofertach są
    wyższe.

    Jedyną zaletą mbanku jest fakt, że na bardzo krótki okres minimalna
    wysokość składki to 7zł [w Europie], podczas gdy w Generali jest to
    chyba 15, czy 30zł, już nie pamiętam. Przy ubezpieczaniu się na dłużej
    niż 4 dni, albo dla więcej niż 1 osoby, Generali staje się bardziej
    opłacalne).

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-11-11 16:54:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Nov 2009 12:42:24 +0100, uzytkownik wrote:
    >SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
    >listopada ok. czwartej rano.

    A tak swoja droga - moze jakis e-mail z prosba o wyjasnienie ?
    Ciekawe co go tak przetrzymalo, bo moze to nie siec winna ?

    Przed laty to pamietam podobne zjawisko z Plusa - dzwoni telefon, a po
    rozmowie przychodzi hurtem kilka SMS, ktore powinni raczej przyjsc
    pare godzin wczesniej. Ale pewny nie jestem.

    J.

  • 10. Data: 2009-11-11 17:43:08
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 11 Nov 2009 12:42:24 +0100, uzytkownik <b...@u...pl>
    wrote:

    >SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
    >listopada ok. czwartej rano.
    >
    >I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty
    >Polskiej

    Zdarza się to w każdej sieci, play nie jest wyjątkiem więc nie ma co
    panikować.