eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY i nagrywanie rozmówRe: PLAY i nagrywanie rozmów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news.astraweb.com!border5.ne
    wsrouter.astraweb.com!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Aug 2014 13:22:36 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    References: <53ea0266$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <53ea0266$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <53ea4d60$0$46024$c3e8da3$88b277c5@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: ab993e78.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=`2N]hZTF<4=B;RYi]PcMG9L?0kYOcDh@:2NAL12P]fj2S_5]\^ng;V?l23]GVn`Zm6>hXb=E
    X5Ee80h;Q9UYkQD3UGmlB1>XaA0iZkK5V;eOo5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1060797
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8/12/2014 8:02 AM, mz wrote:
    > Witam
    > Zadzwonił przed chwilą do mnie pan z Play w celu przedstawienia
    > propozycji przedłużenia umowy. Na wstępie poinformował mnie, że rozmowa
    > jest nagrywana. Na co ja poinformowałem go, że z mojej strony również.
    > Na co Pan się bardzo obruszył i powiedział, że nie chce by nasza
    > rozmowa była nagrywana. Do samej rozmowy nie doszło bo zaproponowałem mu
    > żeby w takim razie się rozłączył ;)
    > Tylko zastanawiam się co miał do ukrycia ? Czy to co by mi zaproponował,
    > aż tak bardzo różni się od tego co bym otrzymał ?
    > Rozmowy (w szczególności takie) nagrywam po to by móc w łatwy sposób
    > zweryfikować to co zamawiam z tym co otrzymuje i tylko dla tego.

    z tego co wiem, to takie rozmowy są nagrywane ze strony firm
    marketerskich aby sprawdzać skuteczność ich pracowników i wypracować,
    lepsze metody interakcji. zapewne im samym również to nie jest na rękę,
    a że oni postępują według ustalonej przez pracodawce listy, żeby rozmowę
    załatwić jak najszybciej i tym samym obskoczyć jak najwięcej klientów,
    to każda dodatkowa zmienna przedłuża ten proces bo robi spustoszenie w
    zaprogramowanym już wcześniej mózgu telemarketera czy innego. jak dla
    mnie zupełnie bez sensu jest wdawanie się w rozmowę i przekazywanie
    swojej opinii. czemu ma to niby służyć. ci ludzie chcą tez zarobić. maja
    taka prace a nie inna. nie interesuje cie produkt/usługę, który oferują.
    dziękujesz i odkładasz słuchawkę. ty masz więcej czasu, a może nawet
    oszczędzisz trochę nerwów, a on może obskoczyć kolejnego klienta. <rs>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: