  • Data: 2010-10-26 15:32:54
    Temat: Re: [PJ] Skąd się biorą pytania na egzamin?
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 299 roku bieżącego, gildor zeznał(a) jak następuje:

    > a który przepis tak zrozumiałeś?
    > jeden pojazd nie może zajmować dwóch pasów ruchu. który przepis
    > zabrania dwóm wielośladom zajmować jeden pas ruchu?

    Myślę, że wszystkie pomyłki wynikają z tego:

    kodeks ruchu drogowego, rozdział 3, oddział 6, artykuł 33, pkt 3:

    3. Kierującemu rowerem lub motorowerem zabrania się:

    1. jazdy po jezdni obok innego uczestnika ruchu;
    2. jazdy bez trzymania co najmniej jednej ręki na kierownicy oraz nóg
    na pedałach lub podnóżkach; 3. czepiania się pojazdów.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl